Tuesday, February 28, 2012

BaBy..

wee...kami blum ader gigi...
comel giler mereka senyum...nk cubit jer biler jumper...
best kot maen dgn baby,jaga baby..
hehehe...mak cik aku kater,aku pndai jge baby..
hahah...mne x pndai nyer..
biler balek kg,dh mcm nursery..
byk betul baby...so aku kne jaga..
rmai betul cousin baru smpai aku x igt nma mereka..
haha...sabar je lh...
yeah... keluarga aku bertmbh2 besar...
klau nk thu keluarga aku besar...
adik-bradik ayah ader 10...
adik beradik mak ader 13...
haaaa..besar kn..seronok giler biler kumpul rmai2...
weeeeee....


sekian...(x de mood nk tulis pnjg2)

12 comments:

  1. alahai comel nyer .. anak buah aku makin besar makin sepet mata dia.. hahaha... aku nak gigit pipi dia ~~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. sepet????konfirm ank buah kesygan kau nih..hahaha..
      kau an suka sepet2 nih...

      Delete
    2. kesayangan ? hahahaahahahaha ... sepet macam cina dah .. ~~~ luls... dia lagi comel dari aku ~~~ hahahahahaha

      Delete
  2. msty lha lgi comel dri kau...hahaha..
    klau aku jumper konfirm aku nk cubit2...

    ReplyDelete
    Replies
    1. kau cubit ... aku nak gigit dia.. geram aku .. aku suka tengok dia nangis.. cembeng ~~~

      Delete
    2. aku suka tg0k baby senyum...hahah..x der gigi...hahha

      Delete
  3. Replies
    1. cute kn...haha..mcm saya...hahha(gurau jer)

      Delete
  4. untung la kluarge bsar..
    ayh ak ank tunggl..
    mk ak ad 5 siblings..
    kcik jer family ak..
    huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. alolo..x per der,,,nnt kau besrkn keluarga kau eh...hahah..means beranak ramai2...

      Delete
  5. alahai boleh jaga baby ye. dah boley buat menantu ni. hehe

    ReplyDelete