Saturday, February 11, 2012

“Top Malaysian Blogger yang ingin aku jadikan BFF“.

aku dapat contest nie from Mamamurai..
actually akak nie yg ajak..so aku mmg minat contest2 nie..
hahah.. "SYARAT PENYERTAAN IALAH"

1. Buat satu entri bertajuk “Top Malaysian Blogger yang ingin saya/aku jadikan BFF“.
2. Sedikit ulasan kenapa korang minat dan ingin menjadikan beliau sebagai BFF korang.
3. Trackback entri tersebut ke sini-sini and letak kat kekotak komen supaya memudahkan  mengumpul alamat url peserta..
4. Last sekali bubuh perkataan ini di bawah entri korang “Artikel ini ditaja secara rasminya oleh Mama Murai”. Dan jangan lupa link kan sekali url blog Mamamurai.com tau.
5. Tarikh tutup penyertaan ialah pada 15/02/2012 dan nama pemenang hanya akan diumumkan keesokan harinya.
so aku pun nk j0inlh contest nie..mner thu ader lucky ker..huhu..
ok2 "TOP MALAYSIAN BLOGGER YANG INGIN AKU JADIKAN BFF ialah  Syahfain Nabilah..
sebab??
alamak sebab aper eh..huhuhu..
sebab dia adalah kawan rapat aku..kawan paling aku sayang..
tanpa dia hidupku tak bermakna..ceewah..betullah..
sehari x nmpak dye online aku dh mula gelabah mencarii..
pastuh aku mula lh tulis status rindu dye berbagai...poyo kan..
dia tempat meluahkan perasaan gembira,geram,sakit hati..erm semua lah...
kalau dye ader masalah,aku akn cuba selesaikan masalah dye..
aku x nak teng0k dye nangis sebab aku turut menangis...
aku nak die gembira,aku sedih x per...
eh2..sedih palk...cer happy skit..
perangai dye b0leh tahan giler2..suka sgt merepek...tpi aku suka..
aku pun turut merepek...
dyer lah kwan aku sejak sekolah..
aku x nk putus dgn dye..
hey friend..ILY..huhu....
ok2 tuh jer...
 hey j0m join segmen nie reramai j0m...

“Artikel ini ditaja secara rasminya oleh Mama Murai”

4 comments:

  1. haha thanks..Natasya Naslin..jum jdi kwan syer jum..huhu

    ReplyDelete
  2. aaaa.... thankssss .... nak jugak kau amik budak mengeng nie jd BFF kau .. mueheheh ~~~ sayang ko ne ~~~

    ReplyDelete