Thursday, March 8, 2012

Ka!n Batik

Happy Women Day... <3,<3..
Sempena hari wanita hari ini...
aku nk cerita pasal wanita atau gadis zaman skrg..
mesti korg dpt teka an...aper yg aku nk tulis hari nie..
tajuk jer telah memberitahu segala-galanya..hahahah..poyo jer..

 wanita  dan kaen batik sukar utk dipisahkn..ceh...
yeker???aku..sbgai wanita...eh eh wanita ker????
gadis ar sesuai skit an..hehe..
bgi aku kaen batik smakin dilupakan oleh anak2 remaja zaman skrg..
aku....pakai kaen batik pun x,,, 2,3 kali seumur hidup..
hahah hebat x??...itu pun dlu time kaki sakit,,, x bleh pakai sluar...
huhuhu..klau aku lha pkai,, konfirm lucut punyela...hahah
aduh malu...x pndai pkai kaen batik...
cuba korg perhatikan ibu ataupun nenek korg..
24 jam pkai kaen batik...x der pun londeh or terlucut mcm kiter pakai..kan???
haa..lagi satu korg perasan x,,ibu or nenek kiter pegi berkebun,menebas,
menanam sayur kt blakng rmah tuh pkai kaen batik an????
hebat ar dorg an..x jatuh pun kaen tuh....huhuhu...
betul x??
<-----mcm gmbr nie...maen bola pun still x tercabut kaen dye..
huhu..klakar jer...
skrg nih pun dh ader permaenan maen bola pkai kain batik...
itu utk memartabatkn batik...bagus2...




erm..skrg pun..kakitgan kerjaan diwajibkan memakai baju batik setiap hari khamis...
eh2...hari nie khamis kn....haa..hari nie lar...
erm x pelh x pkai kain batik kt rmah...
pkai pegi keje pun dh ok..
janji batik x lapuk dek hujan,x ditelan dek zaman...
betul ker tuh peribahasa tuh...
arg lantak ar...aku x pkar peribahasa nie...
wassalam...=)

2 comments: