Saturday, April 7, 2012

Akhirnya Aku Kahwin!!

Assalamualaikum..
atotoi..tajuk kt atas x bley blar...
oi2..aku blum kahwin lgi...
mmg x lah aku dh kawin...
sape lh husband aku an...
itu hanyalah propaganda jer..hahaha..
sebenarnye aku bru je habis novel bertajuk "Akhinya Aku Kahwin!"
 klik klau nk baca sinopsis(nampk ker????)
haa..ini lah novel dyer...
best sesgt citer dye..
smpai aku rse aku nk kawin skrg jugak..
hahhaaha..GATAL..
tergelak-gelak,tersengih-sengih,tersipu-sipu..
mcm2 lh gelagat aku time baca novel nih..
best giler...
korg nk pinjam??meh2 aku bg pinjam..
sejam RM2(puiihh baek beli sendri) heee

karya penulis yg msih baby nih mmg best
penulis dye HERNA DIANA..
penulis nie baru lgi dlm bidang nih..
Akhirnya aku kahwin merupakan novel kedua nye..
novel pertama dye ialah "cinta tiga suku"
 haa..yg nieh..
tajuk pun mcm dh lawak kan??
mmg lawak pun..aku dh baca..heheha..
jgn jeles..hehe..aku dh baca tau..
cinta tiga suku nih pun best jugak..
aku harap kak Herna Diana buat novel ketiga plak eh..
aku nAk beli..
sbb cara penulisan dye agk selamba dek jer..
sesuai dgn remaja..hehehe

korg try lh beli karya akak nie eh..
hehehe..aku plak yg tolong promote..
heee

2 comments:

  1. Cinta 3 sSuku tu sy sudah baca :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. best an..huhu
      try baca akhirnya aku kahwin plak..
      lgi best...

      Delete