Thursday, April 5, 2012

****

Assalamualaikum..:face75:
semalam aku hilang sekejab..
kwan2 aku tye,, aku pegi mane:face76:...
semalam aku pegi balek kg..
atuk sedara meninggal dunia:face22:..
erm..suasana agk suram semalam:face21:..
tmbah pulak hujan:87: turun bgaikan mengerti perasaan kteorg time tuh...

pagi:26: semlam,,aku dikejutkn utk balek kg...
agk terkejut:face31: kerana mak sruh siap utk balek kg:53:..
rupa2nya ada berita buruk yg menanti..
erm...
pukul 11.30 mlm tdi bru smpay rumah..
erm..agk penat jugak..walaupun x de buad kje sgt:face38:..

hary nie pagi2 aku dh buad kje yg tertangguh:face49:..
sepatutnye aku buad semalam:face67:..tpi ade hal plak semalam...
pagi2 aku dh isi borg permohonan biasiswa:face56:...
lpas tuh aku pegi mohon UNIKL:face40:..
pak cik aku kate UNIKL under mara..
jika pointer baek..pinjaman kite akn diconvertkn jdi biasiswa:face43:...
oh yer..ehm...aku mntx je lah..

lpas tuh ayah aku ckp,,if dpt universiti:face55:..
aku msuk U..x pyah msuk matrik:face14:..
ehm..aku ikut jelah..
ibu bapa lbih thu kn..hehe
:face64:..

lpas dh selesai buad permohonan..
aku pegi selesai kn pasal LCCi:25:...
alhamdulillah skrg keje aku dh selesai:u:..
kesbaran amat pnting dlm buad kje nieh:10:..
btul x??:131:
jadi korg kne lh sabar skit eh klau nk peroleh kejayaan...
:116:

No comments:

Post a Comment