Friday, April 27, 2012

JEJAKA YANG MENCERIAKAN HARIKU

Assalamualaikum,,
Salam Jumaat blogger..

siapakah jejaka tersebut???
siapa yang menceriakan hariku...
hahaha..nk tau???
haa..
taraaa....

peace
jgn nk serius sgt...senyum sikit
ok nie ngam...
heee

haha..korang kenal???
msty kenal kan...
iaitu Mat Luthfi...
hahaha..
aku suka sgt video2 yg dibuat oleh nye...
sumpah kelakar..
setiap video dye mempunyai pengajaran yg berguna kepada kita semua...
huhu...bagus dyer nieh...
walaupun still belajar..achitecture tuuuu..(kt luar negara plak tuh)
tpi tetap ade masa nk buad video2 yg menarik...
huhu..tabik seyh...
kpada sesiapa yg belum kenal dye lgi..
pegi jer kt youtube..taip matluthfi90..
konfirm2 ader kot...
test lah tgok(kepada yg blum tgok dye)

korang nk tau mcm mne aku bley kenal matluthfi nieh??
aku kenal dye dlam pertgahan 2011..
time tuh kt asrama..
pengetua benarkan pelajar bawak laptop utk buad rancangan perniagaan..
aku x bwak laptop..kwan aku yg bawak..
siap bwak broadband tuh pling x bley bla...
hahaha..time sabtu ahad biler bosan kteorg tgok youtube
(blajar tuh ader jgak)
haa..dri situ lah aku knal matluthfi..
kwan aku yg tunjuk video dye,...
sumpah lawak..
satu bilik tuh gegar dgn gelak tawa kteorg jer..
hahaha...
thanks sbb knalkan aku dgn video2 dye
credit to Abir Izzati..

korang pegi lah tgok...
haa ader gi sorang..
 peace
ok.nie smart...tink**
anwarhadi...
lebih kurang matluthfi jugak dye nieh...
tpi aku kurang tgok anwarhadi punya video..
aku more prefer to mat luthfi...











SELAMAT MENONOTON..

4 comments:

  1. Replies
    1. oh ok..pegi tgok youtube k..hehe

      Delete
  2. =..= terima kasih daun keladi tapi harap delete gambar anwarhadi.
    sebab saya cemburu di sini LOL

    ReplyDelete