Saturday, April 14, 2012

Sakit hati + malu...

Assalamualaikum..
aku betul sakit hati hary nie:face33:...arg:14:...
tdi aku pegi kedai..nk photostate,:90:,.
pastuh,,aku benti baek punyer kt dpan kedai tuh..
pastuh...tgok2,,kedai photostate dh jadi kedai mkn:43:.:45:.
WTF(wow..that..fantastic):face59:
sjak biler kedai bertukar nie weh...huhuhu
dh termalu:face71:...
hahahahah..

pastuh..aku bwak motor x igt dunia pegi kedai len plak..
bawak2 punyer bwak..pin tudung tercabut...
arrggg...tercabut tudung aku:face16:..
malu gilerrrrrrrr...nk nangis:face59:...
seb baek sorg jer kt stu...(laki plak tuh:face41:)
owh my...dh lh aku knal dye,,dye knal aku:face22:...
nk nangis lagi...huaaaaaaa.:face47:..
dgn tnpa segan silu..aku betulkn pin tudung aku...
senget benget...dri rumahhome tdi punyelah lawa aku pkai tudg...
smpai kedai..hancur:face71:...argg xpntg...janji aku ttp aurat..

then smbg balek yg photostate tdi.:face53:.
pegi kedai lgi satu lak:face58:...
sakit hati giler...kedai tuh tutup.:face24:.
arggg..tension:15: nyer aku...
sedihnyer....
nk nangis jer rser:face21:...(sbb tdung terbukak tdi)
jatuh maruah aku...arghhhhhhhhhh:face43:...

4 comments: