Tuesday, May 15, 2012

Malu Lagi..

Assalamualaikum:9:..
huhuhu..bru balek dari hospital:118: tdi...
pegi tgok atok sedara:93: yg dh berminggu kt hospital..
dulu aku gie tgok kt hospital putrajaya..
pastuh dh pndah hospital kuala pilah:50::20:..
naseb baek dkat je kt pilah...
klau x asyik pegi putrajaya je lah..

after balek dri hospital..
pegi cek mata:131: aku yg rabun nieh...
ok2...power dh tambah..pheww...
mula2..aku igt nk tambah power jer...
pastuh pujuk rayu:face59: ayah aku..
yeah...dpt cermin mata baru:face44:...
cermin mata lama...bye2:116::116:...
membazirkan..pdahal bingkai yg lame elok lgi...
huhuhuhu..
org tuh kater bley amik lgi sejam.
so aku pegi lah bank dulu

pegi bank sbb:50:
nk bayar duit matrik RM480...
tpi sbelum tuh ayah aku sruh kuar duit biasiswa:face52: aku..
aku pegi lah kt mesin ATM tuh,,sendirian..
tiga kali aku cucuk:face24: kad aku...
aku pun pelik...knape mcm laen jer:face63:..
org laen pun dh tggu kt blakang nieh:face53:...
dgn selamba ayah aku cakap..
"itu mesin masuk duit"
what:face24:???...alamak...malunyer aku:face16:...
slah mesin daaa...
dh lah ayah aku ckp dgn lantang skali:face67:...
malu woi org dgar...hahahaha.....

sabar jelah..
huhuhu...
pastuh aku gie jalan2 kt area bank
org plak pndg aku mcm aku nih artis:face64: plak....
ala2...knape nih:face56:...aku bkan artis....
msty dlm hati dyeorg "budak nieh lah yg slah pegi kt mesin atm tdi"
waaaaaaaa.....abah jom balek....x nk dh ddk stu lame2:face59:...
after tuh pegi bayar duit matrik...

then pegi amik cermin mata jab...
pastuh aku balek:face16:...

Aku x nk pegi bank tuh lgi (hahaha..nnt aku KENA pegi jugak)

4 comments:

  1. hahahaha.biase la tu.blaja dari kesilapan.heeee :)

    ReplyDelete
  2. erm..mmg ar kne blajar drri kesilapan..tpi malu..wee...

    ReplyDelete
  3. aku pun pernah woi.bapak segan.buat muka toya je aku gi mesin atm yg betul

    ReplyDelete
  4. haha...naseb baek ade geng dgn aku...
    haha...aku bkn muka toya jer aku buad..
    mcm2 muka wujud..haahah...
    malu2...

    ReplyDelete