Thursday, May 10, 2012

wedding of the month..=)

Assalamualaikum..
hey reader..
erm..entry sbelum nie citer pasal nikah an..
jom2 kiter tgok majlis perkahwinan plak..
majlis ini diadakan di kediaman saya di negeri sembilan..

pagi jam 9.00 pagi..
majlis berendoi dan cukur jambul ank buah saya diadakan..
huhuhu...
jom tgok skit....


buaian yg sgt comel..ngee..
faiq,along dan kak long..
jom botakkan dyer..
=)
ok..majlis berendoi selesai...
tiba plak majlis yg utama...
erm..penat jugak...
aku ulang alik sane ulang alik sini...adoiyai..
huhuhu,..
erm dlm pukul 1 lebih rombongan lelaki pun tiba...
bersanding..tangkap gmbar..pengatin pegi mkn,, bergmbar lgi
majlis pun selesai...huhuhu...tuh je lah yg aku tau..
x der benda menarik nk cerita...
jom tgok gmbar..
huhuhu...sbb gmbr jer dh ader 2000 dlm laptop aku...
tpi aku letak skit jer lah erk...
jom tgok skit...
 abah,,mak cek,,mak dan saya..

 sapa nk tgkap gmbr bley gune nie...

guest book..cis aku x pat tulis...dh penoh...eiii...

tara..baru siap make up...
ketibaan abg ipar..huhuh
bersanding di pelamin nan indah


meja beradap...

hancur pelamin...apelah sedara aku nie...huhuhu..nieh bru sikit..blum semua lgi..

cabutan bertuah...WAAAAAAA....aku x dpt pun...nk nangis ar...

 love this picture
 <3<3<3
 kakak
 abang

huiyoo..ala2 terbamg gitu

yeah...abis...
ptg2 nyer plak kemas brg..basuh pinggan,,sapu rumah,,tido(itu aku)sbb aku pening kepala..
lpas dh ok bru aku buad kejer...hehehehe...
mlm..erm...x der buad aper...borak2 jer..
tpi ader kisah mlm tuh sbenarnyer...
nnt aku buat entry laen utk cerita sbb pnjg sgt..
hampir 3 jam lebih benda tuh berlaku..
nnt aku cerita eh...sabar k..

after dh selesai semua tuh...
accara bukak hadiah plak..
hadiah punyalah byak kakak aku dpt..untunglah...
memenuhkan rmah aku betullah(jeles sbenarnyer)...hahaha
pkul 2 lebih bru kteorg semua tido...
huhuhuhuhu...




No comments:

Post a Comment