Saturday, July 21, 2012

Yeah..I got it...

Assalamualaikum...
yeah..akhirnyer aku selesai menunaikan terawih bersama family...
seronok sgt hari nie biler semua sibling aku ade kt rmah...
buka puasa sama2...
best giler...

k..teruskan membaca kalau nk tau cerita ape yg aku nk cerita...hahaha
aku nk citer tntg pembelajaran aku kt matrik..huhuh
mula2...aku agak takut dgn matrik sbb byak org ckp belajar kt matrik kne kuat,,,
kne cepat tgkap..x bleh maen2...
klau pointer x bgus kne tendang...
mmg aku cuak kot...
rse mcm x nk jer msuk matrik...

then tyer plak akak senior kt matrik..
dye kate belajar kt matrik nih laju...
dlm masa smggu dh habis satu bab...
huhu...
aku punyelah takut smpai rse mcm nk kuar jer dri situ...
tpi aku cuba utk truskan...
sampailah kini...
alhamdulillah aku dpt tgkap ape yg lecturer ajar...
alhamdulillah...

wt masa nih ujian dpt markah nieh...

alhamdullillah...aku nk kekalkan prestasi yg mcm nieh...aku x nk jatuh...
aku nk 4 FLAT....
huhuhu...
ujian hari tuh...belum dpt markah lgi...
mggu depan kot dpt markah....

subjek math aku dh beberapa kali fullmark..
smpai ketua kelas(praktikum) aku ckp
"Iffa Wana,,tolonglah jgn fullmark...bg lah org laen markah skit,,asyik kau jer"
aku: "no komen"
hahaha...nk tau knape dye paggil iffa wana....hahaha...aku pun xtau...
dye suka lah pggil aku name tuh..x kesah lah kn...hahaha

aku nk sruh org pggil MUZ tpi x bleh sbb ketua praktikum aku pun MUS...tpi Mustaza...
hahahah...sibuk ar dye nih..curi name aku...hahaha lol...
ape2 jelah kan...janji ade nama....

smbung balek yg tdi....
Ujian pertgahan semester (UPS) dh nk dekat...
lgi 2 mggu jer lgi...
korang doakan aku dpt 3.5 ke atas eh...
thanks korg....
selamat berpuasa...hee...
Saya Pelajar Matrik Negeri Sembilan

2 comments:

  1. eifa! hebatnye :)
    tahniah...
    teruskan kecermerlangan anda..ecece
    aku doakan ko dpt 4 flat..insyaAllah..
    :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks zira....
      smgat aku nk blajar...hehe
      aku doakan kau jugak...heee..
      amin...

      Delete