Saturday, August 18, 2012

Esok Rayaaaa!!!!!!


Assalamualakum...
alhamdullilah dpt lagi kita bertemu dgn syawal thun ini...
alhamdulillah....heee...:face75:
Minta maaf zahir batin yer kwan2...

hari nie mmg sgt sibuk dri pagi smpy ptg...
pagi2 lagi...mak aku dh anyam ketupat...
aku anyam mmg FAILED..
(aku x bleh menaip dgn fokus,,bunga api meletup letup...haha)
after anyam ketupat...
aku pegi mop rmah lah plak...
kemas rmah bagai..esok raya kn..
untk pengetahuan korg..aku raya kt rmah jer...
esok dlm pkul 10 bru balek kg...huhuhu...

then..ayah aku mulakan operasi membuat lomang..
first time ayah aku wt lomang...
sdap lah jugak...I LIKE Lemang...
aku x mkn ketupat dgn nasi impit....(rugi kan..)
aku anti dgn bnda tuh...huhuhu...

huhu...then smbung buad rendang,,kuah kacang,,
mcm2 lagi ah...
sbuk an hari nie...huhu..
korg pun msty lagi sbuk kan...

mlm nie plak nk buad kek....
kek besday ank buah aku..
besday dye esok...yg pertama..yeah...

oke lah..smpai cini jer...
SELAMAT HARI RAYA!!!!!!
gmbr2 yg berjaya ditgkap...hoyeh...


2 comments:

  1. selamat hari raya aidilfitri..(: wah,lomang..baru jew tadi makan..hehe..

    ReplyDelete