Wednesday, August 15, 2012

Kad Raya...

Assalamualaikum...
Dh selesai berbuka puasa???
ker ade yg sdg mkn lagi...
makan ape tuh????
hari nie..aku buka puasa ringkas jer...
gulai terung dgn ikan goreng...
itu jer...huhu..ringkas kn...
mcm kt kolej jer...

korang nk tau..aku mogok mkn ayam tau...
kt rumah..my mom dilarang msak lauk ayam...
sbb ape???
sbb spnjg aku ddk kolej...aku mkn ayam jer...
ayam gorenglah,ayam mask kicap,ayam mask merah,ayam kurma,nasi ayam..

semuanyer ayam...hoh =.=' muak kot...
huhu...terkejut mak aku bile aku ckp aku x nk mkn ayam...
huhuhu

oke2...aku dh lari tajuk nieh kan...
jom kembali kpada tajuk..
hahaha...kad raya???
korg ade dpt kad raya thun nie???
thun lpas??
2 thun lepas???
ape????
xder...isk2x...SAMALAH kita...hahaha..
dh lmer aku x dpt kad raya...
last mse 2009 kot...hush lmer kan...
aku pun dh lme x anta kad raya...

aku mlas ar nk tulis...
skrg zaman dh moden...
anta SMS jer...twitter,,facebook..kan2..
x yah bazir duit nk anta kad raya...
klau kad raya jer dh RM1...cmpur setem 20$..campur dakwat pen...hoho(itu pun berkira ker)
semuanyer dh singgit lebih an...
klau sms 5$ jer an...fb and twitter free plak...huhu

tpi...lgi best kan klau dpt kad raya...
erm..ape kad raya yg pling istimewa yg pernah korg terima????
huhu..aku???
ade satu aku dpt dari...ehem...ehem...
kad raya tuh tulis "khas buad kekasih"...
aceh....huhuhu...zaman kanak2...abaikan...hahaha...

skrg nieh..aku buad kad raya cm nie jer...

sng kan....hoho...
ini untuk semua kawan2 aku...
dan family aku...
sekian...

No comments:

Post a Comment