Sunday, August 12, 2012

SepnjG juLY di KMNS

Assalamualaikum...
hari nie aku bru berkesempatan nk mencoret kt snie,..
dh lmer kan...
almaklumlah aku dh lmer x balek..
sbuk..byak assignment kne buad...
nk balek tpi kengkawan x bg aku balek...
sadis betul...jahat ar dyeorg...huhuhuhu..

kali nie aku nk update pasal budak2 kelas aku A3P3...
A3P3 mempunyai 21 org pelajar..'
5 org lelaki 16 org perempuan,seorg cina,seorg india,dan 19 org melayu...
diketuai oleh Mustaza dan dibantu oleh Nadia Izzatti...
Ahli lain iaitu Firdaus,Amirul,Zaid dan Wan...
Perempuan Pulak -sara,qila,eifa,angah,fara,adi,bat,nad,zila,aishah,hajar, azreen,amy,lin sing,tanusya.huuhu..
sepnjg july...aper yg kteorg buad erk...jom tgok...huhu..

FIRST
Satu Murid satu sukan...
nie semua skolah kne buad kn...
senam robik....huhu..
6.30 pgi dh kne kumpul kt pdg...tpi dekat pkul 8 bru start...
ceh....saje lah tuh sruh kteorg bgun awal..



huhu...best lah jugak 1M1S nieh kan...
sbb msuk klas pukul 10...yahoo..
hahaha

SECOND
Bersukan bersama2huhu.
anyway semester nieh kteorg kne koko...
so kteorg dpt bola tampar....yeah..

sementara tggu cikgu..aku maen fon...hoho







 
best lah maen bola tampar...
walaupun pada mulanyer aku x reti...
hoho...

THIRD
study,presentation,group discussion...
mlas nk tulis ar..tgok gmbr jelah eh...
huhuhu


 our english teacher..mr.shah
 presentation akaun
 presentation ekonomi
 budak popular...hoho



 kuliah...huhu...stress2....ngantuk...
 bile dh bosan..maen game...mcm nie...hahahah


FORTH
mkn bersama sama...heee..

 pizza delivery

 nasi ayam kafe D
 ice blended...dapnyer...
mmg menjadi kebiasaan kteorg budak  perempuan akn mkn nasi ayam biler hari jumaat
mmg tiap2 mggu kteorg mkn nasi ayam...
nasi ayam dye sedap...
tpi ntah ape mimpi ntah satu hari tuh...
budak laki kelas kteorg nk join sekali..
haa...nmpk x...
pelik2..hahah

 okelah...byak lgi aktiviti yg kteorg lakukan...
hampir seribu keping gmbr kteorg tgkap...
thank kepada sara naqiyah kerana mensponsor kamera...
sekian...



No comments:

Post a Comment