Sunday, September 16, 2012

Aku Nak!!!!

ape yg aku nk...
apekah...
oke...
aku nk sgt beli handphone baru....
sbb2 nk beli ialah...
fon lame aku dh msuk air...
sakit hati tau tak...
fon aku yg skrg nieh ikut perubahan cuaca...
klau terlalu sejuk...dye akn mati x sdar kn diri....
contoh aku msuk library KMNS yg sgt sjuk tuh...dye akn mati tanpa disedari...
nk call org pun ssh....

then biler cuaca panas yg teramat panas...
dyer pun akn pengsan dan perlu disimbah air utk bangkit semula...
contoh masuk dewan kuliah 3 dan 5 yg amatlah panas...
shingga aku rser nk mengamuk ddk blajar dlm uh....hahaha...
tpi aku mengamuk sbb fon aku....
adoi..ape lah nk jdi....

aku dh ader dh duit nk beli...
tpi x berkesempatan waktu....
ade sesiapa yg nk teman aku....
or bg cdgan tempat yg aku bole dpt fon murah skit kt area seremban....
hehe..pertolongan anda amat dihargai...hahahah..


skrg aku pakai samsung...so nk ubah selera pakai sony plak....
pink????ntah..xtau sjak bile aku minta pink....hahahaha....
oke...tggu nnt aku beli k...

No comments:

Post a Comment