Sunday, September 2, 2012

merdeka raya di KMNS..

assalamualaikum...huhu...
mmg agak berat hati nk balek kmns...
huhu...
tpi biler dh jumpa kwan2 rasa seronok lah pulak...
dpt mkn kuih raya dgn rommates aku...
huhu...byak kot kuih raya kiteorg,,
cer tgok nih
dh lah kiteorg 4 org jer dlm bilik nieh...sapelah yg nk mkn...huhuhu...
after berkemas..mengumpulkan kuih raya...
kiteorg sbuk buat assignment...al maklum lah...
kt rumah mne usik buku2...
korang usik???
kalau usik pun maybe korg x buad kan...
huhu...normal la kan...huhu..

then detik2 kemerdekaan...aku sambut kt KMNS...
first time smbut dgn kwan2...
selalu nye sambut kt rumah jer an...
mlm tuh sepatutnyer WAJIB pegi surau pukul 6.30 ptg...
solat berjemaah dan baca yassin...
tpi aku x pegi surau hee...sbb mlas nk pegi dan aku pulak ABC....
so aku x pegi...dan roomates aku semua x pegi...
haha....kteorg buad assignment...

pkul 9.30 mlm bru lah kteorg pegi dewan..
dgar ceramah...tgok persembahan dikir barat...nyanyian...

maaf kualiti gmbar x bgus...al maklum lah kamera fon...fon pun x canggih...huhu..
pastuh jam 11.30 mlm pegi kt dataran...
countdown sesama...
jerit MERDEKA 5X...
then tgok bunga api...huhuhu...
after tgok bunga api... nyanyi lagu jalur gemilang dan lagu KMNS...
huhu...12.30 balek bilik...hahah

itu jer aturcara dye...hahaha...
x de ar best sgt...yg bestnyer dpt sambut dgn kawan2...

balek bilik...aku tuka baju then aku trus on laptop aku...
bkn nk online....tpi aku nk kne buad assignment...
huhu,,,byak kjer aku kne buad...
tpi aku terpaksa membuang masa pegi sambut merdeka...ahha
aku tidur dlm pukul 1 lbih dekat kul 2 jgak lah...
sbb aku siapkan presentation niaga dgn math...

No comments:

Post a Comment