Sunday, September 2, 2012

raya 2012 hari ke 2 dan 3....

Assalamualaikum...
raya kedua...pagi buta aku dan family dh balek kg balek...
sbb aper abah aku x nk tidur kg...
sbb x muat....
rumah wan aku yg besar tuh x muat dgn cucunya yg sgt ramai...hahaha

raya kedua...kiteorg ade mesyuarat keluarga...
yang diadakan di rumah onyang aku...
huhuhu...
mesyuarat nih membincg kan  tentang masalah keluarga..
kelahiran,,perkahwinan..kecemerlgan(aku ade weh)..sape yg msuk IPTA/IPTS..masuk hospital,,,
kematian dan byak lgi...ini semua dlm keluarga kami je lah kan..
huhuhu...

 kami gangster kg...hahahaha
 kami dapat duit raya...hee..
 apekah...huuhu
 keheningan,,,kemeriahan...
chink2....huhuhu...
hari raya kedua x pegi mane2...pegi mesyuarat jer...dri tgahari smpai lah ptg...

raya ketiga...
rumah aku akn diserbu oleh sedara mara...
kira mcm open house...
tpi open house utk family2 jer ar kan...
pagi2..rumah aku dh ketung ketang periuk kt dapur..
mcm2 mak aku msak...
dan raya ketiga merupakan besday ayah aku...yeah...
selamat hari lahir abah/atok/pak long...huhuhu...
dh rmai2 tuh...kakak aku beli lah kek....huhu...
seronok ayah aku dpt potong kek...hahah
huhu....mak aku x sempat nk pkai baju kurung...sbb sibuk sgt memasak di dapur...
hoho...
after tuh pegi lah jln raya...
kt rumah sedara mara yg kt pilah pulak...
6 bijik kereta yg pergi...
semua nyer smpai lmbt...
kecuali ayah aku...ayah aku ikut jln dalam...
PILAH JEM WOI....
pening aku ddk dlm kereta...
tpi aku x bosan ddk dlm kereta...
sbb kereta pak teh aku ade tv...so kteorg tgok lah citer mael lambong...hahah...
raya ke tiga..
after maghrib...aku balek rumah...
penat sgt...tpi BEST...huhu

No comments:

Post a Comment