Sunday, September 2, 2012

Raya dgn kwan2..

raya ke 5...
aku gie raya dgn kwan2 aku...:131:
5 org:95:dan 4 org:97:....
iaitu Syahfain,Fatin,Asu,Ema,Syukri,Nazri,Aidil dan Mahadi
first dyeorg dtg rumah aku...
huhu..rmah aku x de org time tuh...
mak aku gie jln raya..
mentang2 rumah aku x der org..
dyeorg buad mcm rumah sendri...
pegi dapur lah...huhu...x yah lah gie dapur woi...
pastuh aku ckp "rumahku rumahmu jua eh"...huhu
aku x kesah pun sebenarnyer..
tpi kalau nk ape2...bg tau aku..
x yah lah smpai pegi dapur...

pastuh pegi beraya rumah cikgu aku kt batu kikir...
kawan aku yg drive:50:...
:face29::face27::face22:...mcm tuh lah rupa aku bile naek kereta dgn dye...
takut woo...boleh sakit jantung naek kereta dgn dye....
kan SYAHFAIN...

x kesah lah kn...yang penting best...

korang...aku rindu giler kt korg...
rindu time sekolah dulu...
raya hari tuh jumpa sekejab jer kan...
jom jumpa lgi nnt...huhuhu...
kite gie tgok wyang ker...hahaha....

ooke lah...aku mengaku AKU SAYANG KORANG...KORANG BEST FRIEND AKU...

No comments:

Post a Comment