Friday, September 14, 2012

Result dan sambutan kemerdekaan

Assalamualaikum...
Pada tarikh 11.Sept 2012...
mula tarikh yg ditunggu oleh pelajar matrik...huhuhu.
iaitu keputusan ujian pertghan semester diumumkan...
result keluar pkul 3.00 ptg...

mcm2 perasaan ade...bercampur baur...
takut,seram,cuak,,,,dh mcm amik result SPM dah aku rser....
mlm before result...aku mimpi aku dpt 3.80....erm...
oke lah kn klau dpt 3.8....aku pun redha jer dgn result aku...

pastuh aku dgn kwan seiring sejalan aku pun pergi lah tgok result tuh....
kwan aku cakap..."IFFAH,,kau 4 FLAT"....
aku x tgok...kwan aku yg tgok kan....aku bagaikan x percaya....hoh...
YA Allah aku bersyukur kepadaMu...
tpi kwan seiring sejalan aku dpt 3.92...jer sbb dye ade 1 A-....
dye menangis...then aku cuba pujuk dye....
x per...akhir semester kita buad yg terbaek k...dpt kan 4 flat...

 Alhamdulillah...aku bersyukur sesgt....tpi ujian bertulis english aku C.....huhu...
aku mmg lemah english.....aku amat mengakuinyer....hahahah
dlm praktikum aku...ade 3org jer 4 flat...Aku,,budak cina dan budak india....
KAMI 1 MALAYSIA....
tahniah ling sing dan tanusya...hee...

bile berckp pasal 1 malaysia nie...erm...
harituh kolej aku ade buad sambutan penutupan bulan kemerdekaan...
mcm2 pertandingan diadakan...khoir,dikir barat,peragaan,buad video,,sukaneka dan byk lagi lah...
mmg best ar mlm tuh....
dpt tgok byk persembahan...

naseb baek aku dtg awal...dpt lah aku ddk kt dlm dewan...
klau dtg lewat kne duduk kt luar...hahaha..
kesian mereka yg ddk kt luar uh...
erm...mlasnye nk menaip...
smpai sini je lah eh....assalamualaikum...




No comments:

Post a Comment