Thursday, November 8, 2012

Hilangkan stresss....

Waalaikumussalam....
eh salah....assalamualaikum....hihihi...


pekse pun dh habis kan...
aku dan kwan aku...ape lgi...pegi jalan2 lah...
aku pegi seremban jer....
nk pegi jauh2 malas...nnt penat...
huhu...aku gie pun 2 org jer...dgn kawan aku...
erm...aku pikir x der ar jumpa plajar kolje sbb dyeorg x bleh outing kecuali balik rmah...
tpi alahai...jumpa jugak...
aku jumpa classmate dan 'kuliahmate'...
huhu...

tujuan utama sebenarnyer nk pegi shopping...
dan tujuan sampingan nk hilang kan stress...
aku dpt hilang kn stress dgn shopping lah...
RM100 ++ jugak habis....
apelah aku nie kan...hahah...
membazir.....
tpi aku shopping sebulan sekali pun jarang....
so x de ar membazir sgt an....aku shopping pun brg keperluan...heheh...
aku akn bwak duit 150 jer ...sbb buat ape nk bwak duit byk2....nnt habis aku beli semua...kikihkk
tpi aku kecewa aku x dpt ape yg aku nk...
aku nk sgt mkn mcD....sbb dh lame sesgt aku x mkn...tpi...mcD penuh...
waa...ramai sgt org...so mkn KFC jer lah...(KFC kt pilah pun ad0)...
sedih2....

erm pastuh...kononnyer nk gie tgok wyg...tpi....x d0k citer best ar...
majuk ar cmnie....
so aku dan kwan aku wt keputusan utk balek awal...
huhuhuh...sedihnye....

erm...x pelah yg penting dpt shopping....
harinie aku nk kne balek kolej balek sbb...
aku ade lgi exam...utk MUET 10 november....
ikutkan hati nk balik kolej esok...
tpi....ade seminar lah pulak...
aku igt nk gi seminar...so kne lah balek hari ni...

okelah....sampai sini jer...
mggu depan aku dh start cuti sem....
so bleh lah update blog selalu....huhu


DAAA....

No comments:

Post a Comment