Friday, November 30, 2012

Mggu Pertama Sem 2

Assalamualaikum.,..
alhamdulillah aku dh msuk ke dua matrik...
budak U????
masih bercuti kah anda..hehe...aku dh sem 2 oke...hahaha...
sem 2????seronok ker???? ade perubhan???

sem 2...oke biase jer..
jadual mcm sem lepas cuma ade tambah subjek agama islam dan kemahiran dinamika...
ape itu kemahiran dinamika???
ia merupakan subjek yg mengajar kita penampilan diri dan cara2 komunikasi dgn baek..
penampilan diri tuh contohnyer memakai baju sama warna dgn tudg...kasut sama warna dgn beg..
kira mcm etika berpakaian lah kn...
best...aku suka...lecturer dye pun not bad...dan ia subjek yg baru utk aku..

sem lepas...aku ade kokurikulum..sem nie x der...
aku rindu nk koko...erm....koko best...rindu lecturer koko gak...
sem2...jadual x de lah padat... sbb ari isnin balik pkul 2...
dan hari lain balik pkul 4 dan 3.... x de yg balik pkul 5...
hehe... bleh lah buat assignment ptg2...

tpi yg x bestnyer lecturer utk kelas tutorial bertuka....waa..
aku nk lecturer yg dulu..lecturer yg dulu best,,,FAHAM dgn penerangan mereka...
tpi aku try utk suka lecturer baru,,,belajar dgn lecturer baru oke..
go eifa....hahaha...

first day...
isnin...first day lah kan...erm semgat sbb nk jumpa kwan2 yg dirindui..
nk bercerita mcm2 kt mereka...
tpi first day sgt2 bosan...bak kata budak nie HAMBARRR jer...
msuk tuto..cikgu x der...kuliah pulk biase2 jer...pastuh pkul 2 dh balek..
boring.... dan x de assignment tpi teringat assignment yg diberi wktu cuti...
hehehe...x siap lgi...ssh ar..mereka sruh buad video...
ari ahad nie bru cdg nk buat same2....so kne lah balik awal ahad nie...

second day

oke time nieh x bleh masuk bilik tuto sbb bilik tuto dikunci...
sedih kot...org laen belajar kt bilik tuto...kiteorg merempat kt koridor...
pastuh tggu lecturer....x dtg....
sedih.... hari kedua pun HAMBARRRR....
dan hari kedua pulak dgr cerita bakal tiada air...
so aku kne bg tau budak aras aku..
x pasal2 kne jerit utk wt pengumuman...supaya dyeorg get ready bila x der air...

third day
pakai kemas2 sikit sbb ade kemahiran dinamika hari tuh...heheh
hari ketiga...erm..nothing happen cuma pagi tuh dh start x der air...
hahah...aku mandi oke...sape yg bgun lewat x dpt mandi sbb air x der...
air start x de pkul 7 pgi...
balik bilik...merantau crik air utk amik wuduk...
wuduk..aku terpaksa kwal supaya x batal...hahaha...
sbb nk solat...so aku jamakkan wuduk utk solat asar,maghrib,isyak...haha
hebatkn... 


hari keempat
x der air jugk..tpi kami mandi oke...tgok muka lah...ceria jer kot...hahaha
agk penat mengangkat air..dh lah aku nie tgkat atas sekali..
so aku redha jer ar...


hari kelima
muka happy giler sbb dpt balek...yeah...
kmns x de air...pelajar dibenarkn pulang,,,
hehehe...

kesimpulan...sepnjg mggu..kami byk tgkap gmbr jer...HAHAHAHA....
hope sem2 akn lebih best dripada sem 1...
sekian...

No comments:

Post a Comment