Friday, November 16, 2012

SesajE



Assalamualaikum dan selamat malam..
erm..sebenarnyer aku bosan nieh...x tau nk buat ape dh...
kwan???
dimana hilangnyer mereka???
erm ntahlah...maybe busy...x de mse nk on9... (kesunyian)
hahah...tacing jer....hahaha

okelah...
erm aku sebenarnyer nk kongsi kt mana bakal aku smbung blajar nnt...
UKM???klau pointer 3.8 bleh apply...
menurut ketua kelas aku,,klau mintax kt tempat2 yg jauh mcm utara,sabah,dan sarawak
mybe bleh lh dpt...sbb x ramai yg apply situ...
tppi jauh lah ....hehe...
erm...tgok lah aku nk apply ape,,,
aku sndri pun xtau....
x kesah ar kt mne2...yg penting jurusan perakaunan...

aku suka giler subjek akaun dan math...
aku suka giler nombor....huhuhu...
mmg dulu mula2 ujian akaun time form 4 aku dpt D...
pastuh lame aku dpt tgkat kn dan akhirnyer mndpt A+...
alhamdulillah...
kt matrik pun...alhamdulillah...
aku still kekalkan A utk subjek akaun dan Math...
alhamdulillah

er...kalau pointer aku bgus...
aku try apply luar negara....
tpi kakak,,abg,,mak cik...parents...
smua mcm x bg jer....
kakak ckp " nnt dye nangis nk balek"
eh...aku rse kakak aku yg nangis nnt...
sbb adik kesygan tiada disisi...

makcik lak ckp
 "x pyah lah pegi jauh2,,nnt ssh nk jumpa,,setahun sekali jer jumpa"
erm...syg jugk makcik aku kt aku...
hahahaha....

ntah lah...kita tggu jer lah nnt...
mmg aku x nk gie jauh2 sgt pun...
sbb org yg aku syg ade kt sini...
that my family...
x nk ar berjauhan dgn mereka kan...hahahaha...

lpas result sem 1...bleh mohon UPU...
before aku mohon...aku selalu tye ayah aku,,xpun abg or kakak...
bkn aku x bleh buat keputusan sndri...
tpi..lbih baek tye org yg lebih berpengalaman kn...
aku takut aku slah buat keputusan...

tpi ayah aku selalu ckp....
"segala keputusan ditangan adik,,,"
oke.... i will try my best....

2 comments:

  1. pepe pun gud luck k....
    same2....minat akaun + math....heheh

    ReplyDelete
    Replies
    1. yep...akaun dgn math best....huhu..
      sep ckit

      Delete