Sunday, February 17, 2013

DEMAM


Assalamualaikum..hai…sihat??
Aku???alhamdulillah..hari dh sihat…
Before nie x brape nk sihat sejak hari selasa lgi…

Ari selasa aku balik matrik..
Org laen cuti smpai ahad…aku cuti smpai selasa jer…
Erm.ari selasa balik matrik keadaan aku x truk sgt…
Biase2 jer…boleh lah buat kje mcm mengemas…
Pastuh mlm selasa…org laen sibuk buat tugasan…
Aku tidur…x larat nk bgun..badan aku panas …
Aku pun x tau cmne nk pegi kelas esk harinye…
Dh lah first day kuliah utk selepas cuti…
Aku demam pulak dh…
Aku pegi jugak kuliah…sbb aku rase aku larat nk bgun..
Roommates aku kate amik MC jer…tpi aku x nk..
Aku x nak tertggal kuliah dgn nota…
Aku akn pegi selagi aku larat…
Dalm kelas aku biase2 je lah…tpi x seceria mcm selalu…
Aku ddk diam jer…
Ade classmate aku tye “Fa..knape kau mcm serius jer,,,x ceria pun”
Aku ckap lah “bile badan x sihat,,x mood nk ceria kan diri”hehe..
Nk kate aku happy go lucky dlm kelas,,xlah jugak ..haha..
Maybe dye nmpak aku muram je kot…

dlm kuliah......
haih...satu deret tido..ape nak jdi...


Dyeorg ade discussion pasal rancangan perniagaaan smpai pkul6..
Tpi aku x pegi…aku x larat..
Aku balik bilik..mkn ubat dan tidur…
Malam pun aku tidur jer…mlm tuh bdan aku pnas giler…
Kwan aku ckp boleh masak telur atas badan aku…
Haih bergurau…tpi aku x mampu nk senyum…haha…
Ya Allah dugaan…2 hari aku x usik lgsung assignment…
2 mlm aku terbaring jer…
Tpi cam best sbb ramai yg caring…thanks kawan2 kelas…budak2 aras…
The next day..aku dh oke sikit dh…dh boleh lah buat assignment…
Roommates aku bila nmpk aku ddk kt meja belajar…
Dye ckp “yeah ifah dah sihat”..hehe…before nie atas katil jer…
Aku ddk atas meja belajar pun sbb esknye ade kuiz..
Aku kne belajar jugak…klau ikutkn mmg x larat…
Tpi aku dh oke sikit ar…
Mkn ubat..oke lah…

Mggu nie x boleh blik rmah…
Boleh outing..itupun slepas pkul 12…
Ade mcm2 program…
Jumaat
Penyampaian baucer buku…
Yg kne pegi penyampaian uh JPP, AJK,4 FLAT,KETUA BLOK KETUA PRAKTIKUM,PRD dan rmai lgi..
X semua lah…tpi…mmg aku menyesal lh pegi…
Bosan…klau aku tau..aku x nk pegi..
Sbb ramai yg x pegi…
Roommates aku semua ddk dlm bilik tgok movie,,tidur…
Kacau ptg jumaat aku btullah…hish
Mlm tuh ade pertandingan nasyid…
Roommates aku msuk..tpi aku x pergi tgok..
Sorry sayg..aku byak kjer…
Almaklum lah..tertgguh sbb demam..

Sabtu ade homecoming day utk alumni kmns…
Byak giler program,..drpada pagi smpai mlm…
Haih…aku x nk join…sbb aku bkn alumni…
X daftar pun nk jdi alumni…eiiiii teruknye aku nie….
Hehe…
Ahad pulak ade gotong royong cegah denggi…
dri pagi smpai pkul 12...kacau waktu ahad lah ...hish...
 
 ketua aras still tersenyum walaupun diganyang utk bgun pagi2..



Mggu depan..punye program
Argggg pening…budak akaun kene berniaga…
Kelas aku jual mkanan…
Erm pling sakit hati bila berbincang ar...
Budak laki nk untung jer tau…
Marah betul aku…
Penat aku ckp..kita berniaga bkn nk untung..tpi nk belajar selok belok perniagaan…
Haish…lgi satu hal…idea punya lah gempak giler…tpi modal x nk sumbang…
Mmg nk kne budak2 nie…
Sekali kene peril…huhu terdiam kau…haha..puas hati aku…
Lain kali jgn cakap lebih k…

Klah..nnt aku update lgi eh..
Aku update psal perniagaan A3P3…

No comments:

Post a Comment