Saturday, February 9, 2013

Selamat petang

Assalamualaikum
hey selamat petang...
korg buat ape ptg nie???
tgok tv?? jln2?? tidur??
hahaha..ape2 je lah...hehe..
aku??mcm biase ddk rmah..tgok tv,,mkn,,
dan gemuk...hahaha...bosan...
mmg tiap2 hari aku cmnie.. xder bnda nk buat ddk rmah...

klau kt matrik lak aku ade lah kjer skit...mcm wat assignment..
klau x de assignment..tidur lah...hahaha..
nk tgok tv mlas sbb tv tgkat bwah sekali..mlas nk turun...
ddk dlm bilik jer ar...

cuti 10 ari nie aku buat ape je lah kan...
byak tau bnda yg aku buat sbenarnyer...
maksud aku..buat assignment..
first sekali aku buat assignment utk subjek dinamika...
klau kelas lain ..dyeorg kne siapkan skrip utk berlakon...
kelas aku x de berlakon...yeah... menyanyi????
oh NO NO !!!..hujan,, sape nk tggung..haha...
kiteorg kne buat buku skrab tntang resepi berasaskan ubi..
nyam nyam...dapnyer...terliur bile buat assignment nie...
kjer nie in group...tpi aku dh buatkn separuh...lgi separuh..biar dyeorg siapkan....

next assignment is buku skrab agama...
ustaz dh bg tajuk awal2...
iaitu hutang menurut perspektif islam...
sbb tuh lah aku tulis status nie kt fb....huhu..

mmg betul pun kan...wajib bayar hutang k...
sesape yg ade hutang tuh..byar lah cepat eh...
x baek berhutang nieh....

lpas tuh assignment rancangan perniagaan...
oke tugasan nie aku dh penah buat time kt skolah teknik dulu...
aku igt nk gie amik kt skolah...utk contoh...tpi xde sapee nk teman =(
kt skolah dulu buat sorg2...
yg kat matrik buat satu kelas...
mula2 aku pkir buat satu kelas lgi sng...
tpi lgi menyusahkn..dan lgi sakit hati...
huh =.=' lantak ar...aku buat bahagian aku jer lah..
pastuh nnt bg kt pengurus utama...
hehe...
aku akan bntu klau dh terdesak oke...haha...
jom tgok kesibukan classmate aku buat tugasan

nmpaknye mereka begitu sibuk...hihihi...
x sgka..x lame lgi akn berpisah dgn dyeorg nie...
sedih nye...insyaallah kite akan berjumpa lgi oke...
aku doakan korg berjaya...
hope sgt ramai yg dpt 4 flat utk pekse hari tuh...
korg boleh....chaiyok...heheh

oke lah..smpai sini jer...
daaa....

No comments:

Post a Comment