Friday, February 1, 2013

upu

x lame jer lgi..aku akn habis matrik...
tggal 3 bulan jer lgi...
erm x sabar nyer nk habis matrik...hehe...
so aku kne buat pilihan nk msuk u mne
luar negara???tidak same sekali...
x nk ar luar negara...universiti dlm negara pun byak yg bgus2 ape...
betul x???

oke...tdi aku bru jer isik upu...
pening jugak nk pikir msuk u mne??
dh lah byak kne pilih..
ade 12 pilihan kot..
haaa...ini lah pilihan aku...

aku aliran perakaunan...so aku amik yg berkaitan akaun je lah...
pilihan pertama aku ukm..sbb ayah aku yg beriya iya sruh aku msuk situ..
aku pun ikut jer "abah" ckp...lgipun mmg aku nk msuk ukm pun...
ukm kan antara u yg terbaek...kan...
so yg laen2 tuh aku maen letak jer...
erm ayah aku x kesah pun..tpi ayah aku x bagi pegi U jauh2 sgt..
nnt ssh aku nk balik...
hehe...aku mmg pkir balik jer...hehe
klau boleh parent aku nk sruh aku balik tiap2 mggu...

nasib baek aku matrik dekat negeri sembilan jer...
so bile pihak matrik bg balik...
konfirm aku balik...klau x bleh balik...
aku akn outing balik rmh...
nmpak x...hahaha...aku rajin balik rmah...
kwan2 aku ckp...aku nie asyik balik jer...
ehhhh...biarlah..sukati aku lah nk balik ker ape..
aku x menyusahkn dyeorg pun kan...
ddk rmah lgi bgus lah...
dripada korg ddk matrik...kejenyer dating jer...
haish..
eh...terem0si plak...hahahaha...

smbung balik pasal u tdi...
erm harap lah aku dpt U yg aku nak..
amin...insyaallah...

muka ngantukk
 

No comments:

Post a Comment