Saturday, March 9, 2013

A famosa Resort

Assalamualaikum...
1.March 2013...
family aku pegi bercuti dekat melaka...
yeah2...aku x aspek pun ayah aku nk bwak gi melaka...
hehe..
first ayah aku jemput kt matrik...ayah aku kate nk gie melaka...
aku punye lah kecewa sbb aku bru igt nk kuar hari sabtu dgn kwan aku...
tpi aku x tau pulak ayah aku nk bwak jln2...
pastuh bru lah aku tau ayah aku nk gie Afamosa resort...

smpai kt afamosa resort pada 11 mlm...
best giler...besar...aku boleh gune katil sorg2...
tanpa share<---kedekut...
pastuh ade 3 bilik..tiap2 bilik ade aircond...best2...
ade astro dan pling best ade wifi....hehehe...

 angin dye pun kuat giler...
nk kate ade pntai,,x de lgsung...
pastuh pagi tuh kiteorg pegi afamosa animal world safari...
erm biase lah bwak ank buah tgok binatang...
tpi anak buah aku x tau pape...aku pulak yg terlebih excited pegi safari...
almaklum lh...last pegi zooo time tadika...hahaha
masuk ke animal safari rm48 sorg...
try lah pegi...ade byak haiwan...tpi zoo lgi best kot...hehee

 time nie menunggu bot utk ke monkey island...
x best mne pun monkey island tuh,,,,
 abah dan kuda pony....ntah lah..x tau name dye...
sedih giler bile abah sorg jer boleh ride gajah...
nk jugak naik gajah....kempunan aku nk naik gajah...
knape ayah aku sorg je bleh naik..sbb ade satu jer percuma tiket naik gajah...
yg lain kne bayar...ayah aku sruh aku naik sorg...tpi aku x nk naik sorg2...aku nk naik berdua...dgn abg aku ke...x kesah lah...jnji dpt naik...tpi...org tuh kate boleh ride sorg je...so x dpt lh naik...
yg nie pulak persembahan burung dgn cowboy...ape ntah...
fun jugak lah tgok...boleh lh hilgkn stress...heheh
pastu abg aku kate nk pegi water world...
tpi x sempat sbb pegi safari jer dh satu hari...
x pe lah..next time pegi lgi...hehhe...

ptg blik condo mmg sgt penat...
semua org tido...kecuali aku tgok tv...
hehe...aku jarg tgok tv...tpi sekali bile tgok...x leh stop...
penat pun trus hilg...

byak lgi aktiviti yg kteorg buat....
pastu the next day pegi sikamat seremban...
pegi kenduri kesyukuran my elder brother...
dye buat knduri pindah rumah...
alhamdulillah dh ade rmah sendri...
pasnie aku boleh menumpang ddk rmah dye,,,

habis jer kendri...ajak abg aku pegi habiskn baucer buku aku...
yeah..best2 sgt dpt beli novel...hehe...ade lgi baucer ni...
nnt aku nk beli novel lgi...
pastuh balik rmah...smpai rmh pkul 6...
aku mmg kelam kabut sbb aku kne balik matrik dh...
dh ar boleh masuk sbelum pkul 7...
after jer kemas2...mandi..solat...
ayah aku trus memecut laju mghantar aku ke kmns...
nasib baek guard tuh x than kad matrik aku...
hehe...aku smpai tepat jam 7.01 ptg...hehe
lewat satu minit jer pun...hehehe

oke lah....smpai sini jer...tata

No comments:

Post a Comment