Saturday, March 30, 2013

Tan Tin Tun =)

Assalamualaikum...hehe
x tau nk letak tajuk ape...
wuhoo..akhirnye dpt balik rmh hari jumaat...
so lame sikt berade di rmah...hehe...
selalunye aku akn balik sabtu ptg sbb kolej byak program..
tambah2 bile dh dekat nk exam nie kan...
semalam pun aku balik pkul 5.30 ptg sbb ade ujian...
ssh woo ujian akaun uh...boleh plak berbncg...ckgu pun rilex jer...
hahaha...seronok kalau semua ujian bleh bncg... HAHAHaA...

erm...lgi 3 mggu jer lgi nk final exam...
takut cuak happy sedih semuanyer ade...
takut sbb aku x cover semua subjek lgi...
happy sbb dh nk habis matrik dh...
30.April 2013...im officially penganggur sepenuh masa...
yeah yeah...tpi time cuti..aku byak giler2 program...
ianya telah dijadual kn..hehe...


happy mmg lah happy..
tpi ade rse sedih gak sebb dh x jumpa kwan2 aku yg pling disayangi...
huhu... sedih...
 geng bawang,,haha,,, dari baju pink bawang merah,bawang goreng,bawang putih dan bawang besar..hahahaha...
 satu murid satu sukan...rindu giler weh nk pkai baju sukan...
 rindu nk tgok senyuman korg nnt...hehe...gelak tawa...suka duka..penat lelah


ini mase sem 1...kita semua rapat kan...
tpi sem2 dh mcm hambar sikit sbb msing2 dh tunjuk perangai sebenar..
erm x pelah...yg penting aku syg korg...

harap dpt jumpa lgi pasni..
GOOD LUCK PSPM..
JANGAN LUPA AKU..
4 FLAT K...
INSYAALLAH

No comments:

Post a Comment