Sunday, May 19, 2013

Birthday Party dan Cukur Jambul

Assalamualaikum...
hari nie setelah sekian lame x jumpa sedara mara..
akhirnya jumpa jugak..
giler rindu kat mereka terutama cousin,uncle and aunty...
walaupun x semua yg ade..
last jumpa bile ntah..thun lpas kot..
almaklumlah aku kan busy (busy lah sangat)

aku dah pkai cermin mata skrg nieh...
hampir semua sedara aku x knal aku..
sadis...x kan x cam kot...huhuhu..
aku ikut jer ayah aku..
pak lang aku igt ayah aku bawak bakal menantu...
hey..aku bukan bakal menantu..aku anak kandung dye...
huhuhu..ape lah...aku pun x kenal...

bile dh cam..
"huiyooo dh pkai spec"
"sejak bile pkai ni"  form3
"pakwe berapa??" ehh bukan "power berapa?"  rahsia
"macam Dr. Muzdalifah lah...eh sesuai name tuh"
aku x leh jdi doktor..aku x amik sains
haha..banyak nye soalan..
dh habis dgn soalan spek...dtg soalan lain..
"buat ape skrg??"   tanam anggur (penganggur)
"cuti brape lame"  smpai bulan 9
"dapat U mane"     x tau lagi
" mintak U mne"    UKM,UM,UPM,UTM dan banyak lagi
"x apply oversea"  tak
"pointer berapa"    ompek tpi final blum tahu
ehhh aku penat lah...
ape lgi nak tye wahai sedara ku...haha....

okelah sambung cerita..
hari ni buat kenduri kesyukuran sempena pak cik aku dpt matrik...
yeah...dye dpt aliran akaun..
boleh lah aku menyerah kan buku rujukan yg aku beli...
tpi dye dpt perlis...jauhnye...hahaha

k first kita cukur jambul baby dhiya...
name penuh.. wan nur dhiya aqila..
 eh,,,mak x nampak muka..x pe..biar muka aku yg nmpak..



 inilah princess dhiya



pastuh sambut besday abg dhiya iaitu wan muhamad afiq hezry..

 ini kek afiq...

 penuh umah dek sedara mara jer..
 gmbr atas dan bawah adalah pengaruh gwiyomi...adoi pening..ikutkan aje



oke nie kazen aku..aku rapat ngan dyeorg nie..sebb hampir sebaya...ade lgi...tpi tdak hadir pada hari ini

seronok jumpa sedara nieh...
tdi jumpa sekejab jer...
nnt dyeorang nak ajak pegi air terjun..
8.Jun nieh...
arggggg knape 8 jun..
aku ade kelass time tuh...tolong lah...
sadis nye..aku x dpt pegi...

makcik aku ckp "kau tggal je lah dik" "dik,,kau x yah pegi"
kakak aku ckp "tinggal lah"
aku ckp kt mak aku nak tuka tarikh klas..
mak aku kate,,,x yah nak memandai...alarrrrrrrrrrrrrrr...
yelah x yah pegi.. :'(
okelah...ckup smpai sini...bye..

No comments:

Post a Comment