Wednesday, May 1, 2013

KMNS : A3P3

oke...
kne rajinkan diri utk update tntg mggu terakhir sebagai pelajar KMNS...
haha...
mggu terakhir kuliah...dh ramai dh budak kelas aku yg ponteng kelas....
budak laki lah terutamanya...haih...aku pun x pham lah dyeorg nie...
alasan nak beljar sndri dlm bilik...
lantak korg lah...
mggu last kuliah..stiap ari amik gmbr...
total gmbr yg aku dpt hampir 500 keping jugak lah...
thanks sara bg gmbar tuh...
walaupun kau xde sgt dlm gmbr...

oke..hari isnin kiteorg buat jamuan....
jamuan ker???...x lah mkn2...
mkn same2 buat kali yg terakhir..


 tarraa...kafe nie kiteorg yg punye k...


 love this background...tantik..

 yeah...ini kuliah 3...amboih adi..depan benau ddk...hehhehe
omg...look...why i'm so excited...hahahha

hari selasa...adalah hari masuk ke dewan kuliah 8 yang terakhir...
dewan kuliah 8 aka dewan kuliah juasseh...hahah...
bgus...haha...dk8...best...sgt sejuk...



hari selasa jugak merupkan kelas ekonomi terakhir buat kami dan cikgu atikah...
erm...cikgu kiteorg sebenarnyer puan Geetha...tpi dye operate pulak..
so cikgu atikah yg ganti...erm...rindu puan geetha...dh lame x jumpa dye...
harap dye cpat sembuh....

hari rabu pulak kelas dinamika dan kelas agama terkahir...
alamak!!! aku xde plak gmbr dgn cikggu kd...ermm...
kelas dinamika yg last sgt2 best...
sbb cikgu cerita pasal penjara...
hukuman yg dikenakan...
tatacara hukuman...
pasal kawin...eh...hahaha
kelas agama last lak...biase2 jer...
walaupun ustaz selalu buat lawak..
aku tetap jugak ngantuk dlm kelas dye...
haih...mmg byak syaitan ddk kt mata aku...

hari khamis lak...
 kelas math terakhir bersama cikgu katty,,,... omg...cikgu comel...
cikgu kami minta maaf selalu buat cikgu tacing...hahaha...
pastuh kiteorg pegi mkn sesama....
selalunye mkn bersama budak perempuan jer...
tpi x tau knape budak laki 2 org nie tetiba dtg kt meja kiteorg...
siap belanja daging msak kicap lgi...mekasih yer korg...
wan...thanks belanja ice blanded....yeah,,,,

mlm khamis ade mlm graduasi merempat...eh...
hahaha...hanya pelajar yg dpt sijil jer boleh msuk dewan..
yg lain boleh merempat kt mne2 yg dyeorg suka...
kiteorg pilih utk merempat kt surau...
bersih sikit...dan x de org...
org lain semua ddk kt dataran...
ape daa..dh pkai baju cecantik ddk datran...
baik ddk surau..
semayang x pe pkai cantik2...betul tak...hahah

 hanya sorg jer lelaki yg hadir...3 org lagi amik sijil sebagai ketua blok,,ketua kelas dan ajk surau...bgus bdak laki kelas aku nie <---terpaksa puji...hahahaha
 tarra kami memakai jubah pada mlm itu...cantik x???hahaha

 suka gmbr nie....huhu


hari jumaat...lak
kelas bisnes terakhir with cikgu hashimah


 bergambar dgn ganesh yg smart berbaju melayu....otw nk pegi kuliah pun sempat bergmbar...huhuhu

 dlm...kuliah...huhu...amboi..ddk kt belakang...heheh
 kuliah ini hanya ade bdak perempuan jer...bdak lgi dtg selepas 15 minit kuliah bermula...
terbaiklah....
bersalaman bersama cikgu atikah...
 kelas akaun bersama Puan Asmazatul Yusfiziati...huhu...pnjg x nama cikgu...
 cikgu bersama jejaka2 a3p3....
 sara,yew ling sing dan tanusya... 1 malaysia...

Last sekali kawan2 aku yg pling aku sayang iaitu geng 2 bawang...

Dari Kiri Wan Muhamad Irham Bin Wan Chek (pasu bawang) HAHAHA
Farah Nadhira Binti Shahman(bawang besar)
Nadia Izzatti Binti Ismail (bawang merah)
Sara Naqiyah Bte Affandi (bawang goreng)
Muzdalifah Binti Abdul Manaf (bawang putih)

I love them more...because setiap hari kite mmg sntiasa melekat kan...
x boleh dipisahkan...haha...kecuali wan...wan cuma rapt dgn kiteorg...
tpi x de lah nk melekat dgn kiteorg 24 jam der....

oke...ini gmbr semalam...last day lah kate kan...mesty lah nak jumpa dulu before balik kan...
dyeorg 3 org semua nangis...kecuali aku lah...
jgn lah nangis sayang....aku pun sedih jugak...tpi aku x nak korang tgok aku nangis...
korang msty x penah tgok aku nangis even sekali pun kan...
korang selalu tgok aku nangis bila aku ketawa dgn aku ngantuk jer...
itu air mata mmg menggedik nk kuar...hahahha
aku x suka nangis depan org yg aku syg....huhu...

aku akan igt semua kenangan kita bersama eh A3P3 12/13...
walaupun sekejab jer...itu amat bermakna bg aku...

A3P3 I LOVE YOU...

No comments:

Post a Comment