Sunday, May 12, 2013

Nothing

Assalamualaikum..
Today is Sunday...
Happy Mother's Day,Happy Nurses Day,Happy birthday
kepada sesiapa sahaja yg menyambutnye...
Hari Ibu?? aku x sambut..
cuma adik beradik aku,, semua berkumpul dekat seremban..
rmah kakak aku..

erm actually kakak aku bru jer pindah rmh kt seremban..
untunglah dh ade rmh sendri kan...
tpi masalahnye dye kje KL..husband dye kje pilah..
hahaha...nasib kau lah kak kne bgun pkul 5..utk gi kejer...haha..

aku pulak..msuk u dlm awal bulan 9..
erm buat ape ehh kat rmh...
erm dllm beberapa minggu nie..
kjer aku membaca,,membaca dan membaca..
menbaca kan satu amalan mulia...

hahaha..
pastuh aku kne menjawab beberapa soalan..
pegi buat ujian or whatever lah...
huh mlas...
ujian ape???
rahsia...hahaha...



erm waktu first week cuti..
aku sibuk sgt2 mengemas baju buku dan mcm2 lagi...
baju jer mmg byak...
mcm x percaye baju aku sgt banyak..
itu pun aku boleh pening nak pkai baju ape..
haha..
erm..klau nak keluar msti lah pakai sopan sikit..
warna pun kne matching..
x delah org pelik...
klau baju hijau,,seluar merah,,kasut kuning,,tudung biru...
wow awesome...mmg jdi tumpuan ramai lah..
aku x nak..hahaha

buku pulak..serba salah dibuatnyer..
nak buang sayang,,nak simpan,,nnt x guna pulak..
nak bg kazen..kazen xde msuk matrik..
last2..aku tggal kan jer kat dapur...
hahaha..pastuh kne marah..sbb aku letak buku kt dapur...
klau letak kt bilik aku,,semak...hahaha

Klah..x tau ape nak tulis lgi...tata

No comments:

Post a Comment