Friday, May 24, 2013

Reunion SMTTJ Batch 2010/2011

Hai Assalamualaikum...
sihatkah kalian...
kali ini aku nak menulis pasal reunion ttj pada 23 Mei 2013 iaitu semalam...
aku akn cerita dripda awal smpai akhir...
xnak bace??? x pe.. aku baca sorang...hahaha

first pade bulan bpe ntah x igt...
aku dpt jemputan kt FB..
nie haa..
wow bestnyer...nak pegi..
mula2 pikir x dpt pegi sbb ari khamis kan..
ade kuliah waktu tuh...
tpi lupa plak bulan mei dh habis matrikk...hahaha apela aku nie...
so aku beri jawapan "maybe"...
dyeorg kate nk smbut hari guru dan buat reunion..huhuhu...

setelah mendpt kebenaran dripda parents
aku pun gerak ke seremban jam 9.00 pagi...sorang2 =.='
janji dgn kwan2 aku jumpa kt KTM seremban jam 10.30pagi..
aku dan zira smpai KTM pkul 10.20pagi...lpas tuh tggu kwan aku 2 org lgi (hawa dan fit)
sbb train dye lmbat skit...
kt KTM bersepah budak TTJ...wah awesome giler...hahaha

dalam 10.45 camtuh kiteorg dh sampai TTJ...
agak segan nak masuk
lgipun time tuh ade budak stpm tgh exam...last paper...
erm...smpai jer kt TTJ jumpa ainul dan filzah


ini gmbr pertama yg aku amik...dan trus upload..haha saje nk jeleskan kwan aku yg x pegi...haha
lpas tuh..kiteorg pegi amik sijil SPM dulu..

 erk..asal nie yg pling kecil..x de kecil lgi ker size nye..aduh...dahlah result x bgus sgt..haha..
after amik sijil...kiteorg pegi astaka..sbb kwan aku ckp bdak2 nie kumpul kt astaka..
lalulah aspuri...owh rindunye aspuri...PALING RINDU DORM 9


smpai jer astaka...Ya Allah ramai giler...x sgka ramai bdak batch aku ramai yg dtg...
dekat 150 org kot...ntah x kira lah pulak...huhuhu...

 this my classmate rindu korang sangat wehhh...
 Filzah,Hawa dan Ainul

Niners yg hadir...
Niners ade 19 org...yang hadir ke TTJ hanya 7orang.lgi 12orang ade hal masing2 yg x dpt dielakkan..
x per niners...nnt kita buat reunion sumayyah legacy oke..
ini pulak semua budak perempuan yg hadir..tpi ade lgi yg x msuk dlm gmbr...
ramai kan..blum msuk budak laki lgi ni..
sementara menunggu cikgu2 kt dewan makan...aku dan lain2 pegi jln2 dulu..
 ini kelas saya...owh rindunye kelas nie...hahaha
oke papan ni makin teruk..dulu waktu aku belajar kecik jer rosak dye...
skrg Omg...wahai juniorku...ganas sungguh kalian ini..ahahaha

Lpas itu kiteorg pegi dewan makan reramai..serbu cikgu2 kat situ..
rupa2nye cikgu2 x tau yg kiteorg nak dtg..
erm wakil batch kiteorg baca puisi..pastuh bg hadiah kt bonda (pengetua)..
pastuh kiteorg jumpa cikgu2...
seronok sgt jumpa cikgu...
first aku jumpa ustazah roslina(cikgu agama)...
aku tye "ustazah igt saye??"
"ingt..Muzdalifah" :') huhuhu terharu sgt2...
jumpa cikgu Juliza(cikgu kimia) cikgu rosimah(cikgu akaun) cikgu ruzimah (cikgu fizik) cikgu Rosniza(cikgu BM) cikgu hayati (cikgu English) dan cikgu Maliki (cikgu sejarah)..
alhamdulillah cikgu2 still igt kiteorg..
cikgu math dan addmath x jumpe...dyeorg x de kot...
pastu cikgu usahawan iaitu cikgu hamid dah pindah...
erm cikgu hamid cikgu yg best...nak jumpa dye sgt...

pastu budak batch 2010/2011..naik atas pentas ramai2..
aku x naik pentas pun hehehe
nyanyi lagu SMTTJ..bonda yang lead
nmpak x bonda tuh...huhu..x nmpk xper..
haha...mula2 nyanyi punyalah semangat...smpai kt hujung semua lemau...
haha memasing dh x igt lirik...aku pun...hahaha..


x pasal2 mlm tdi...ade sorang budak nie..post lirik lagu TTJ kt FB...
aik..perli nmpk..hahaha
pastuh kiteorg tgkap gmbr budak kelas pulak..
dgn cikgu ruzimah...cikgu kelas kiteorg dulu..


seronoknyer...pling terharu bile cikgu comment...

Love you more cikgu...
Dalam pukul 1.15 ptg aku dan 2 org kwan aku gerak pegi JJ seremban..
sbb ade 2org dormmates aku tggu kt sane...
dyeorg x pegi TTJ sbb dyeorg baru balik dripda UIA..
dyeorg lpas habis exam..
haa nielah dye budak UIA...haha..rindu dyeorg...
aku pling suka kacau bella..hahaha...Bella kau tetap cam dulu...
mira pun aku rindu jugak..haha..
smpai JJ solat, makan, jalan2 jab 
dlm pkul 4..aku kne lah balik..
sbb mak aku sruh balik awal skit sbb takut jem..
smpai rmh dlm pkul6...

seronok giler jumpa kwan2 kt TTJ...
terutamanya niners...rindu korang sgt2...
nnt kite jumpa lgi yer...insyaallah..

No comments:

Post a Comment