Wednesday, May 29, 2013

Tag Game

hey let's play this game...











haa..nmpk x org pemlas disitu...mlas nk taip balik dye punya rules...
Oke. jom kita patuhi undang2 dye yer...
first rule (done)

11 Thing about myself
  1. saya seorang perempuan...haha sudah semestinya..tgok blog pun tahu..
  2. anak last tpi saya x lah manja...sungguh x manja sebb aku rse aku kakak kepada kakak aku... haha
  3. suka duduk rmh berbnding kuar jalan2...sbb klau keluar duit aku susut..haha..kuar dgn parents x pe
  4. suka dgn number...sbb tuh amik akaun...mimpi pun nombor..x tahu nombor ape yg aku mimpi..haha..
  5. really friendly and dgn certain org..suka jugak merepek..
  6. sebulan sekali...jauhkan diri drpda aku...sbb aku akn marah2 x tentu pasal..org x carik pasal pun akn kne marah..sebenarnyer aku bukn seorg pemarah...tpi..msalah perempuan...hahaha
  7. sukar nak nangis...aku rase cam dh lame jer x nangis...hahaha..x de sape pun yg buat aku nangis...haha..perasaan sedih tuh ade..
  8. x boleh hidup tanpa oxygen dan telifon...
  9. kawan2 penting dalam hidup.
  10. klau nak kan sesuatu kne usaha sndri..parents x kan bg free2 jer..
  11. Giler dgn group Girl Generation
hahaha...abaikan...

Answer the question from Syahfain

Kenapa Berblogging??
Sebab saya suka menulis or mengarang.. dgn menulis dan mengarang...dapat menceritakan segala yang saya alami..kalau nak cerita kat org..x de sape nak dgar..lagi pun bole baca balik nnt... selain berblogging saya juga tulis diari..diari utk hal peribadi..hehe

Dengan siapa anda rapat sekarang??
Saya rapat dengan semua kawan baik saya...

Kalau diberi satu peluang yang mungkin boleh ditunaikan,apa yang awak minta??
saya nak minta sebuah kereta...hahaha...

Ciri-ciri lelaki yang anda nak dijadikan pasangan hidup??
Taat perintah Allah,baik,hormat ibubapa,dan berani jumpa abah saya...oke bye...

Kenangan bersama rakan yang paling lawak yang tidak akan awak lupakan??
banyak..x terkira...tpi semua yg lawak dtg drpda kwan2 sekolah juasseh...haha

Masa Birthday,,hadiah mana yang anda nak antara melancong dgn hadiah..kenapa??
kalau boleh nak dua2...klau boleh,,saya pilih hadiah sbb hadiah bole simpan smpai bila2 kecuali mkanan..

Lagu yang memberi inspirasi kepada anda..Kenapa??
Sumayyah.. sebb sumayyah wanita yg tabah cekal 

Drama apa paling best??
1000 kali cinta...vanilla coklat

Kalau diberi peluang nak pergi bercuti dengan kawan2..anda nak pegi mane??
mana2 asalkan ade air...air laut ke..air terjun ke

Pernah tak rase ada kawan yang bencikan anda..kenape??
pernah sebab x semua org suka kita,,dan kita pun x bole suka semua org..

Pernah bergaduh dengan bestfriend..kenape??
pernah...tpi x igt knape..gaduh dgn bestfriend time skolah rndah..kiteorg x kuar rmh seminggu sbb x nak jumpa..bestfriend ddk sebelah rmh jer..haahha

My Question

  1. Saiz kasut dan berapa banyak kasut yg korang ade sekarang??
  2. warna yang paling anda tdak suka??
  3. warna biru atau merah??kenapa??
  4. Malay movie,english movie,Korean movie, or Japan movie mane paling best???
  5. Pernah tgok movie online?? selalu tengok kat mne..
  6. bila last tgok wayang??cerita ape
  7. Rumah idaman di kampung atau di bandar???
  8. berapa kerap anda update blog??
  9. ape yang selalu anda tulis diblog??
  10. nama samaran yang paling anda tidak suka??
  11. cemana anda hilangkan bosan..
woah..lame nyer pkir question...merepek sangat
...oke now i nak sesiapa jer yang saye rase nak ajak main...
dh siap main..nnt post link kt sni eh..nk tgok korang jawab ape...

No comments:

Post a Comment