Wednesday, July 17, 2013

x de tajuk

Hai,, assalamualaikum..
sihat ker tidak??
alhamdulillah..
aku?? 2 hari lepas selsema,,skrg dh elok..haha

oke nk story psal ape ehhh...
owh bulan puasa...
ermmm bosan sgt ddk rmh..
puasa rase sgt2 lame sbb x de buat ape ..
rutin harian,, membosankan..

harituh sabtu ahad semua adik beradik aku balik kecuali abg "kesygan" haha
kesygan lh sgt...ckp dgn dye pun kdg2... tgok mood nk ckp...
meriah sgt sabtu ahad hari tuh,,, ceria skit
dgn 2org ank buah aku yg mmg tgh lasak skrg,,
budak tecik 2 org nie dgn mak teh(kakak aku) dan pak tehnyerr
rumah dh mcm tongkang pecah,,
main jer kjer x nak tidur,,
aku pun pnat layan...
asyik nk tgok utube..
nak upin ipinlah,,boboiboy lah,,mr bean lah,,
bdak2 sekrg...kecik2 dh pndai tgok utube..
maju betul...

ehhhh sengih pulak,,,gigit nnt bru tau...
kjab jer budak nie dh besar...bulan depan msuk 2 tahun..

erm waktuh tgh rmai hari tuh,,mcm2 lah nk msk utk berbuka puasa,,
nak msak pizzalah,,ikan bakar lah,,pengat pisanglah,,,kek,,,
amboi,,sajelah tuh nk sruh aku pegi dapur...
dyeorg ade sruh aku msak kek dgn piza utk dyeorg tpi bahan yg aku sruh beli,, x beli...
aku dh bgtau seminggu awal bhan yg perlu dibeli utk aku msk ,,
pastuh boleh pulak kate lupa...
hahaha...nasiblah,,x beli bahan,,aku xdelah msak...
tggulah raya aku msak kek tuh...haha
piza beli jela nnt..haha

okelah dh nak isyak..bye...


No comments:

Post a Comment