Monday, August 19, 2013

Open house Kakak

Assalamualaikum.. semalam pegi seremban taman nusa intan sbb rmh kakak aku buat open house dan doa selamat sempena dye pindah rumah,,banyak btul mkanan yg di msk..kat rmh aku,,kami msak nasi minyak dan yam masak merah,,ayah aku yg msak,,aku tolong kupas bawang jelah..byak giler bawang..huhuhu..
pastuh kat rmh kakak aku msak laksa,,tempah sate,,sate ayam,daging dgn sate tulang,, sampai mlm kot tetamu dtg,, aku pun balik rumah mlm tdi,,pkul 9 lebih smpai umah..penat mmg penat..haha..

hari ni besday anak buah aku yg kedua..kak ngah aku heboh suh aku buat kek,,pdahal dh tempah dh satu,,dye nak 2 kek sbb ulang thun anak dye yg kedua,,,hamboi..klau cmtuh,,aku nk 19 kek lah...bole tak..hahah..mula2 aku try buat nutella brownies..mmg dh lame nk buat,,pastuh bru hari tuh ade kesempatan nk buat..  taraaaaaa..

abaikan rupa yg penting sedap,,aku buat skit jer,,utk testing rasa.. pastuh dh semua mintak resepi pulak...hahaha... senang jer buat dye,,mcm kuih bahulu..cuma yg nie coklat..pastuh mak aku buat kek utk ank buah aku..aku x der mood nk buat kek..ini dia..kek cekelat,,nie pun dyeorg kate sedap..sabtu nie kne buat lgi utk open house umah makcik aku pulak..huhu
lpas habis buat doa selamat,,,kiteorg buat sambutan hari jadi pulak.. ayah aku pun sambut sekali.. sbb anak buah aku 19,ogos dan ayah aku 21,ogos..alang2 tuh potong kek sekali..huhu

tara..nie kek anak buah aku,,besar kemain..kek dh rosak sbb ank buah aku lasak,,kalau perasan dh ade cap jari dye kat kek uh..hahaha..nasib baik cap jari bukan cap kaki...
 

yeahhh afrina dan atok potong kek..haha..faiq pun nak potong jugak..hahaha walaupun besday dye bulan 12..sorry afrina,,maksu x sempat nk beli hadiah...nnt lah maksu belikan ehh...
sape dtg semlam dpt nie..mug yg ade gmbr afrina and keluarga angah aku...

semalam,,ramai yg keliru mne satu akak aku,,mne satu aku.. apakah semua ini,, aku dgn akak aku byak baju kurung and dress yg same,, semlm aku pkai dress yg same dgn akak aku,,tpi akak aku pkai baju lain..dyeorg keliru..hahaha..makcik2 panggil aku ct,, aku ckp "panggil lah kita ct,,,mmg nama kita ade ct pun" tacing punya pasal.. mne ade same,,kakak aku tuh kuruih sikit,,pastuh akak aku pkai contact lens aku pkai cermin mata,,lain lahhhhhhhh...pling x boleh blah,,husband akak aku pun keliru dgn aku.. dye ckp,,"igtkan ct,,nasib baik x pggil sayang"...gilo btul abang ipar aku nie,,wife sndri pun kau x knal... parah..


budak 2org nie,,pantang aku pegang telefon,,laju jer ddk kat aku,,,tau x berat...sekali dua nk duduk..
x lain x bukan nk tgok utube,,,haihhh..nasib baik ank buah bru 2,,klau sepuluh,,pengsan aku nk layan semua...2 pun dh x terkawal...

okelah bye...


No comments:

Post a Comment