Saturday, August 31, 2013

Saya bersedia

Assalamualaikum,, mendeka!!mendeka!! Mendeka!! Selamat ulang tahun kemerdekaan yg ke56.. Oke esk aku akn mula mendaftar sbagai seorg plajar universiti kebangsaan malaysia(ijazah sarjana muda pentadbiran perniagaan dengan kepujian).. Erm takut jugak sebenarnya nk tempuh alam baru ni kan.. Huh doakan aku ye kat sana nnt.. Hari ni aku dh siap2 kmas brg utk pegi sok.. 98% dah siap dikmas.. Tggal skit2 je lgi..


ini dokumen2 yg perlu dibwa ke sana nnt...seriusly mcm x percaya aku dh nk smbung degree...mcm mimpi..rse cam bru je pas amik spm(2011)..hahaha..
 

oke kat atas ni brg yg aku akan bawak kesana nnt.. sikit?? yeker,,,ade lgi lah...baldi,bantal, kasut semua blum msuk lgi ni...hahaha..byak senanya,,penuh lah satu bonet.. before meninggalkan rmh.. ari ni aku kne kemas bilik aku...xkan nk biarkan bersepah an..



akan merindui bilik ini....huhuhu...esk pepagi tggal kemas skit2,,,pastu berangkat la ke ukm..

bye...'DOAKAN SAYA KAN SANE YER' 
Good luck utk semua yg akn mula mendaftar pada esok dan lusa..

No comments:

Post a Comment