Tuesday, August 27, 2013

Selamat Berjuang

Assalamualaikum,,
kurg drpda seminggu jer lgi,, kami akan memulakan kehidupan sebagai pelajar universiti,, x sangka dah nak degree dh kita nie kan skejab jer rase.. erm aku bersyukur kerana aku dapat menyambungkan pelajaran,,ade jugak yg x dpt msuk u..erm x per korg still bole buat rayuan..ikhtiar selagi bole k.. kepada mok2 aku,,belajar rajin2,, kate nk tebus balik kesalahan kat matrik dulu..belajar elok2 k,,dapat kan 4 flat,,insyaallah..aku tau korg msty bole,,usaha lebih sikit yer mok..i will miss you mok.. i love you..
this is my mok2... miss them...huhuhu

 dari kiri wan, mok pagha(fara), mok nadia, mok sara, dan mok iffa
erm..aku penah tulis x ehh,,mok2 aku dpt mne?? okelah aku bg tau...mok2 aku semua dpt jauh2..sedih betul..aku harap mereka x lupakan aku..
Sara- Universiti Malaysia Sabah(ums)
Nadia dan Fara - Universiti Utara Malaysia (uum)
untung nadia and fara sbb dpt tmpat yg same,,bole lah selalu jumpa...sara lak terlalu jauh,,, dye bajet dye obersi,,hahaha...oke..over the sea lah jugak kan...hahaha..
ehh lupa..wan dpt universiti malaysia kelantan (umk).. jdi org kelate lah nnt nmpknyer...huhu..
Mok jgn lupakan aku tau..belajar rerajin,,jgn heboh nk crik suami jer(utk sara)..hehehehe..kalau nk kawin jemput aku..huhuhu


tak lupa jugak budak kelas aku...korang belajar elok2 ehhh.. yg x dpt mne2 tuh,,truskan usaha..antara dyeorg hanya beberapa org jer yg aku tau dpt mne..
Hajar - UM Sabah
Adi - USM penang dekat dengan rumah...bole lah balik
Zaid - UITM Puncak Alam
Mustaza - UITM Segamat
Daus - aku tau tpi dirahsiakan..heheh
yg lain aku xtau,, aku teringin nk tau saingan aku (tanu dan ling sin) dpt mne..tpi x tau...
Korang,,belajar elok2 ehhh... best dpt satu kelas ngan korg walaupun sekejab je

Lagi,,x lupa jugak budak bilik aku,,,hey mne bole lupa budak bilik,,budak bilik lah yg pling rapat,, makan bersama,,tidur bersama,,belajar bersama,,tgok movie bersama,,susah senang bersama,,

From left Tikoi,Bai,aku dan mira..
Tikoi dapat USM penang,,dekat lah dgn adik dye
Baizura dapat UITM Shah Alam,,dh rancang dh dgn baizura,,nnt nk balik n9 sesama...hehehe
Mira dapat USIM...mira, kwan bergosip,,walaupun dh lame x jumpa,,tpi kiteorg still bergosip liar...hahaha...klau dh msj dye,,dri pagi sampai mlm,,haha..ssh nk benti..citer psal kiteorg jela,,buat psal org lain..
Korang pun belajar lah elok2 ehh...ape2 hal contact lah aku..aku sentiasa ade..ceh...huhu..insyaallah..
sayang korang,,miss you...

bye =.='

No comments:

Post a Comment