Thursday, October 10, 2013

My special Day

Assalamualaikum,, hari  ni 10.oktober 2013 bersamaan hari khamis merupakan hari lahir aku yang ke 19 tahun.. Jom menyanyi sikit..

" Selamat hari jadi, selamat hari jadi, selamat hari jadi untuk aku,selamat hari jadi"



Hehehe..tak apelah,,menyanyi untuk diri sendiri kan.. aku tak sambut pun hari lahir aku,,sebab kelas aku hari ini sangat padat,, daripada pukul 8.00 pagi sehingga 7.00 petang... sampai sahaja di bilik terus je rehat..tak sempat nak buat sambutan.. tak kisah sangat sambut ke tidak... Yang penting di panjangkan umur,,dan dimurahkan rezeki..AMIN..

x ramai yg wish aku sbb aku hide birthday aku kt fb.. huhuhu aku nk tengok sape kwan yg btul2 igt besday aku tnpa facebook igt kan...alhamdulillah,,aku tau sape kwan aku yg sebenarnyer.. hahahaha xdelah..means kwan baik lah kan...thankss korang sbb igt besday aku..aku pun akn selalu igt besday korang..insyaallah


thanks korang...muahh..hahahahaha... erm balik jer bilik mmg aku call semua kwan2 aku....mmg lame ar bergayut...sorang ckp 30 minit...panas seh telinga aku...hahaha

saya dh 19 tahun..yeahhh yeahhh

No comments:

Post a Comment