Friday, December 6, 2013

Final projek management

Assalamualaikum, hari ini saya dan ahli kumpulan saya pergi ke seremban untuk menemu ramah seorang pengurus untuk melaksanakan tugasan subjek pengantar pengurusan. Tajuk tugasan kami ialah "Sehari Dalam Hidup Seorang Pengurus".. Ini ahli kumpulan saya yang pergi
 wani,Saya Dan Atirah
Kami bertolak dari rumah pada jam 8.30 dan sampai di Syarikat Air Negeri Sembilan(SAINS)pada jam 9.00 pagi.
kami menemu ramah pengurus agihan iaitu En Hj Razak Bin Lajis




Encik Haji Razak terlalu baik dengan kami, banyak maklumat yang telah diberikan kepada kami. Kami berasa sangat seronok dapat bekerjasama dengan Encik haji Razak.Segala soalan yang ditanya, dia dapat menjawabnya dengan baik.. Haji Razak juga seorang yang mesra denga pekerjanya, walaupun dia terpaksa mengurus 400 orang pekerja,dia tetap memberi layanan yang sangat baik kepada pekerjanya..


selepas selesai menemu ramah pengurus,kami pergi ke terminal one untuk mencari barang. Saya terpaksa membeli kasut baru kerana kasut saya putus ketika di SEREMBAN. Pada Jam 1engahrai,kami pulang ke ukm,ALHAMDULILLAH, kami tiba di ukm pada jam 2.30 petang

No comments:

Post a Comment