Friday, February 14, 2014

Keputusan..

Hai assalamualikum,, cuti pun dh nk abis,,esok aku kne balik U dah,,
sepanjang cuti,,aku cuma keluar sekali jer,, xde lah keluar rumah byak kali sbb kwan2 x same cuti dgn aku,,sedih gila..kalau ade pun dyeorg ddk jauh.. ari tu ade rancang nk gi matrik tpi cancel sbb ade masalah, ntah lahh.. aku keluar berdua je hari tu dgn kwan baik aku sejak kecik..jiran sebelah rumah


abaikan muka kami...selfie lah sgt...huhuhuhu... even keluar berdua je,, ianya tetap best...kiteorg lame dh x jumpa kot..walaupun ddk sebelah rumah..
ok, mlm tdi tepat jam 12,,result sem 1 kuar dah...huhuhu mmg tepat kul 12 aku cek.. aku ni jenis x sabar,, walaupun takut sebenarnya...huhu... bismillah,, aku pun cek..
alhamdulillah,, aku ber syukur dgn ape yg aku dpt...alhamdulillah...

No comments:

Post a Comment