Tuesday, February 4, 2014

Mid sem 1 break

Hai assalamualaikum,,dh lame x updat2e pnjg kan..oke2 kali ni aku update pnjg, dari aku start cuti smpai sekrg.. ape yg membuatkan aku busy sgt.. smpai kwan aku ckp,aku nie mengalahkan perdana menteri pulak..sibuk memanjang.. nak jumpa pun kne buat appoinment..haha
hahah maafkan saya.. aku abis exam 10.jan dan aku balik umah 11hb ptg..pagi tuh aku gi jalan2 ngan rumate aku dulu kat KL..rumate aku kan org sabah,,so dye nak shopping dulu before balik sabah...dye nak belikan something utk adik2 dye kt kg...bgus kakak ni..hahaha.. ptg tuh pun aku x trus balik rumah, aku gi umah mak cik aku kt TTJ,, pastuh dlm pkul 2 pagi pegi umah akak aku kat senawang.. knape 2 pagi??? sbb aku tgok citer penanggal dulu mah makcik aku...hahaha.. pastuh esoknya pukul 11 pagi bru balik umah...

pastuh 17hb jan (jumaat),, aku kne balik ukm..aku ade byak kje nak kne buat utk aktiviti sem depan..cuti2 pun busy...pastuh aku ade masalah kunci bilik,,mcm nak gila aku carik idea cemana aku nk dptkan kunci.. mula2 dyeorg suh pulangkan kunci bilik,,pastuh tetiba suh amik balik kunci tuh before 1.30 ptg...masalahnya,,aku kat rumah lgi cemana aku nk amik,,klau bekejar pun dh x sempat nk amik kunci.. aku suh kwan aku amik,,,ttpi org pejabat suh tuan dye sndri amik...agak ar, aku kt rmah,x sempat nk amik kunci..pastuh aku merayu suh kawan aku pujuk acik tuh..last2 dpt jugak kunci..kalau x,aku x tau nk ddk mne..

smpai ukm pukul 4.30 ptg,,sunyi nye ukm,,xde org..yelah org balik cuti.. kat aras aku cuma ade aku sorang je.. mak aku kate,,klau org ketuk jgn bukak,,pastuh mak aku x kasi kuar mlm... cemana aku nk gi meeting kalau aku x kuar mlm..meeting dijalankan tiap2 malam...selalunya balik meeting pkul 12,,pkul2 pagi.. aku buat bodoh jer,,jgn nak pkir bkan2 sgt..nnt lgi takut.. alhamdulillah selamat,xde yg ganggu aku.. 

20hb aku balik rmah..yeah cuti,,tpi nama jer cuti tpi busy tetap busy ok.. aku busy smpai 26hb.. haha..
24hb aku pegi johor.. buat ape?? cousins aku kawin.. pepagi buta,,katil aku dh kne gegar,,suh bersiap nk gi johor... mlm before kenduri,,mmg sibuk,, aku siapkan bnda nk buat candy corner,, pastuh mkn2 ade kambing bakar,,sate 1000 cucuk pastuh byak lgi lah... haih,,kalau ddk mah mak lang aku,,mmg mkn jer.. pastu dlm pkul 1.00 pagi,, aku dgn mak itam buat cupcake..
kazen2 yg mensibuk yg hias,,x sgka budak lelaki hias cenggini,,,bole lah,,janji sedap dimkn..

buat kat rumah mak lang aku kat parit raja batu pahat johor.. tgok ar meriah gile..dh mcm sambutan perayaan gong xi fa cai dh.. mcm kerabat diraja pun ade gak... meriah giler,, seronok dpt kumpul dgn family.. sape yg sambut besday bulan 1 pun kiteorg smbut sekali..taraaa,, memcm kek ade..
untunglah sape besday bulan jan... pastikan bulan oktober buat cmnie gak eh,, lpas tuh ade cabutan bertuah,,cabutan bertuah wajib diaadakan bg keluarga aku..hahaha.. cabutan bertuah diadakan 2 kali.. satu ptg lpas knduri,,satu lgi mlm..mlm punya cabutan bertuah adalah brg lektrik..sape yg bwak hadiah jer akan dpt hadiah,,,bru adil kan.. bg brg elektrik,,dpt brg lektrik..aku pun bwak jugak..pastuh aku dpt kipas...yeahhh..

pastu lpas je kenduri,,aku free,,x delah busy sgt...bosan dh ddk rumah,,semua movie aku dh tgok.. 
itu jelah sepnjg aku cuti.... mggu dpn dh balik u... T.T... maka blog ni pun akn bersarang

No comments:

Post a Comment