Tuesday, April 1, 2014

Temasya Gemilang Kolej Keris Mas(TG2KM)

Assalamualaikum,,lamenyer x update kan..rindunye nak menaip.. ok sepanjang bulan mac mmg aku sgt2 busy.. sebenarnye bukan bulan mac jer.. dri sem satu lgi dah busy dgn Tg2km.. byak bnda nk buat kot.. program besar kolej kot.. seminggu program ini dijalankan tpi dye punye persiapan berbulan2 huh.. lega sgt bila daah lepas.. jumlah perbelanjaan rm50000... aku n kwan2 lain berupaya sedaya utk mendapatkan sumbgan dana.. payah perit sakit... semua kiteorg alami, kne halau, maki,jerit marah dan lain2.. aku kne call kementerian jugak utk buat appointment utk bentang kertas kerja.. dan alhamdulillah kami dapat jaya kan program ini dgn gemilangnya..

 

 ok ni pkaian dan tag utk kesemua AJK...total AJK ade lah 271org.. ramai kn.. sebab ni program besar..kiteorg memerlukan ajk yg sgt2 ramai.. klau ade program yg xramai penontonnya,, ajk lah yg dipaksa turun..utk penuhkan kerusi..hahaha




pkul 1 lebih pagi.. aku still menyiapkan tentatif utk program yg aku jalankan... aku under akademik.. so kne buat program english speaking zone.. byak game kiteorg buat.. Spell it right, guess it right karaoke dan dream wheel.. satu hari jer program aku..tpi penat dye... WOW!! hahaha.. aku jdi MC utk guess it right tau... ckp english tau...hahaha ok nganjing..

 ok ini lah baju jdi AJK untk speaking zone...cantik kan...pink gituwww... haha kiteorg bertuah tau sbb semasa Tg2km musim bunga..cantik sgt kolej kiteorg penuh dgn bunga.. macam japan pulekk..
gmbr dri atas,, sbb aku ajk teknikal jugak... org dduk bawah..aku kne jaga lagu, slide lah...haih..xnk jdi ajk teknikal dah lpas ni.. ajk teknikal selalu disalahkan klau ade kesilapan.. sedih tau..

hey aku ade msuk program ketuk2 keris mas tau waktu Tg... kalah...ok bye...hahaahhaahha



ok ni gmbr kiteorg...hahahaah... ok aku cerita tentatif dye skit2 eh..
Ahad - perasmian pembukaan tg2km
isnin - forum bicara cinta
selasa - pesta silang budaya
rabu -tarian kreatif
khamis- pertandingan lagu ketuhanan
jumaat - malam aspirasi wanita
sabtu- battle of the band
ahad - penutup..

ok semua program dibuat mlm,, sbb siang semua ajk kene pegi kelas.. walaupun ade surat pelepasan seminggu..tpi aku pegi jugak kelas... syg ar tggal kelas lama2...tertggal nnt..
ok gmbr bole tgok sini 
atau tgok laman web TG2KM sini

malam penutup adelah beberapa artis yg dtg..mlm penutup lah pling ramai penonton... pling best,, pling sedih.. pastu posmortem smpai kul bpe ntah x igt..

No comments:

Post a Comment