Saturday, January 24, 2015

Akikah Danish Amsyar

 Moh lah kite ke johor pula.. semalam merupakan kenduri akikah danish.. kenduri buat ari jumaat sbb johor kan cuti jumaat.. keluarga aku semua amik cuti hari jumaat sbb nk pi kenduri si danish ni lah.. hehe

abg aril, kak azie and danish..
bertemakan purple.. kenduri akikah je pun tapi macam kenduri kawin,, mgkin sebab danish ni cucu sulung keluarga mak lang aku kot..hahaha kenduri berlangsung selepas solat jumaat, ramai betul yg dtg..
kazen (hujung kiri dan hujung kanan adalah adik beradik)
and akak aku sorg je dh kawin, dye tuh perasan mcm ank dara lagi.. cehh..




lepas kenduri, erm berwefie lah.. xsah lah kalau kamera aku yg x jdi mangsa.. erm byak sgguh gmbr, aku xtau lah nk delete ke x,, syg pulak kalau delete..hahaha.. lepas kenduri aku trus je balik.. pegi  melaka pulak.. hehehe.. biaselah,, ayah aku suka balik awal, dan ofkos aku ikut ayah aku.. kazen2 x bg balik, tapi aku pkir sape pulak nk anto aku balik negeri an.. baik aku ikut je parents aku balik.. 

k lah..pendek je entry kali ni...xtau nk tulis ape..

No comments:

Post a Comment