Thursday, January 29, 2015

Reunion with MOK

Akhirnya setelah 2 tahun x jumpa, so kiteorg decide utk jumpa.. This is my geng gemok mase kt matrik dulu.. Smua belajar tempat jauh2,, mmg susah nk jumpa.. mok nadia (UUM), Mok sara (UMS) dan mok pagha (UUM).. mmg decide nk kluar 4 org je, pastu aku suruh dyeorg ajak2 ayam dekat group kelas.. Aku takut ade yg terasa pulak kalau tetiba ade nmpk gmbr kiteorg kluar.. so bila dh ajak kt group kelas, hanya zaid je yg nk ikut.. lagi bertuah sebb zaid bwak kereta..thank zaid jdi driver kiteorg sehari..

aku dengan mok sara dari seremban naik ktm, then zaid amik kiteorg kt subang jaya.. pastu zaid amik mok nadia pulak.. walaupun sesat2 tapi akhirnya jumpa jugak.. kiteorg pegi sunway pyramid.. mula2 pi carik makan dulu, sbb perut lapar,, mulut pun bising,, hahaha.. selain dri nak jumpa,tujuan kiteorg adalah untuk mkn byak2.. so what?? nama pun geng gemok..


this is our first makanan,, erm dapat makan memasing terus senyap,.. aku rase zaid msti terkejut tgok kiteorg.. hahaha lepas makan jalan2.. amik gmbr.. carik barg, shopping.. takziah kepada aku kerana mood shopping xde langsung.. dyeorg smua best je shopping, aku pulak xde nk beli ape.. dulu aku suka shopping, then i dont know why, mood shopping aku hilang sejak 2 3 bulan ni..hahaha.. bagus jugak sebenarnye.. so aku decide aku nk pi kedai buku.. dyeorg smua x nk pegi kedai buku.. kononnya mse cuti xnk tgok buku lgsung..hahaha.. tapi pegi kedai buku pling lame..



sunway lagoon, next destination yer mok.. lepas jalan2 pi solat.. lepas solat lapar balik.. terkejut x?? dah mkn byak tadi pastu dlm 2jam cmtuh dh lapar balik..hahaha.. kiteorg pegi lah dip n dip..dyeorg teringin sgt nk mkn dip n dip..

order ni je,, share 5 org.. mahal lah mkn kt sini,, kne share.. sedap giler,, nak nagis.. aku nk pegi lagi.. x kira nk jugak..hahaha.. disebabkan mahal, mkn mesti kne smpai licin, sebab tuh smpai jilat pisau, jilat pinggan.. hahaha.. jilat pinggan x kot,, jilat pisau first time aku buat kt sini..hahaha.. zaid pun smpai terdiam sbb sedap sgt..

lepas tuh pegi kedai makan full house pulak..hahahaha kononnye nk gi minum je,, tapi order jugak mkanan,, hahaha xtau lah perut kiteorg ni perut ape.. boleh je masuk smua bnda..hahaha.. kiteorg nk pegi full house sbb kedai dye sgt2 cantik.. suka sgt.. aku suka giler kuar ngan korg mok, sbb boleh mkn byak2..xpyah cover2, xyah nk diet2, hahaha.. bkn nye setiap hari pun..setahun sekali je.. 
rumate aku kt ukm pun lebih kurg korg,, bila mkn, fuhhhh.. penah lah sekali, rumate aku order 1 roti canai telur + 2 roti canai biase = 3... mkn sorg weh.. hebat rumate aku.. aku pnah lah mkn nasi goreng ayam + 1 roti canai.. tuh waktu streess.. puas rasenye dpt mkn byak..hahahaha






cantik kan dalam full house.. suka sgt kedai ni.. x sempat nk amik gmbr semua sudut sbb dh nk mlm.. aku pun nk balik seremban dgn mok sara.. so malam tuh aku tido seremban, x balik pilah terus sbb parents x kasi naik bas memalam..bahaya sebb sengsorg..
mok, nnt jumpa lagi eh, kite pegi mkn seafood pulak


No comments:

Post a Comment